خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفاشهری مازندران خبرداد:

اصلاح 55 کیلومتر از شبکه های آب فرسوده مازندران تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۶۴۷

مدیرعامل آبفاشهری مازندران،گفت: تا پایان امسال اصلاح 55 کیلومتر شبکه آبرسانی در دستور کار شرکت قرار دارد که تا کنون 40 کیلومتر آن اجرایی شد.

به گزارش ایلنا از ساری، ذاکری با اشاره به وجود 7هزار و 200 کیلومتر شبکه آبرسانی در این استان گفت: 1715 کیلومتر از این شبکه فرسوده و دارای عمر بالای 25 سال است.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، تصریح کرد: بخشی از هدر رفت آب، مربوط به فرسودگی شبکه آبرسانی می باشد.

وی با بیان اینکه هدر رفت آب به دو صورت  فیزیکی و ظاهری است که بخشی از آن توسط  مشترکین  اعلام می شود، گفت: 32 هزار مورد اتفاقات در بخش انشعابات، 9400 مورد در بخش شبکه و 300 مورد در خط انتقال طی سالجاری گزارش شد.

ذاکری با بیان اینکه به ازای هر یک متر اصلاح شبکه بیش از دو میلیون ریال هزینه صرف می شود، افزود: برای اصلاح تمامی شبکه های فرسوده آب به 380 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی، ادامه داد: در سال جاری اعتبارات در نظر گرفته شده برای اصلاح شبکه، 115 میلیارد ریال بوده که درحال حاضر نزدیک به 10 میلیارد ریال آن اختصاص یافت.

ذاکری، اظهار داشت: در مجموع 75 میلیارد ریال برای رفع و ترمیم شکستگی  و در راستای عملیات اصلاح شبکه از محل منابع داخلی 100 میلیارد ریال  در سالجاری هزینه شده است.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران با بیان اینکه طی برنامه ششم توسعه،  اصلاح 300 کیلومتر شبکه آبرسانی این استان در دستور کار قرار دارد، افزود: به همین منظور در دولت تدبیر و امید 165 کیلومتر اصلاح شبکه در مازندران انجام شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز