خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیسیون عمران و فنی شورای اسلامی شهر ساری پیشنهاد شد:

فرصت پنج ساله به مدارس جهت نوسازی و مقاوم سازی برای مقابله با زلزله

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۲۲۱

جلسه کمیسیون عمران و فنی شورای اسلامی شهر ساری پیش از ظهر شنبه دوم دی ماه 96 با موضوع بررسی راهکارهای مقاوم سازی و بهسازی مدارس در مواجهه با زلزله برگزار شد.

به گزارش  ایلنا از ساری ، به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، در این جلسه که با حضور نقیبی، مدینه، عشوری، نجاریان و آقامیری بعنوان اعضای کمیسیون عمران و شورا ، کلانتری مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری و دهبندی معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس مازندران برگزار شد، مسائل مهمی در خصوص اقدامات موثر در مدیریت بحران در زمان وقوع زلزله در مدارس مورد بررسی های کارشناسانه قرار گرفت.

فرامرز نقیبی رئیس کمیسیون عمران و فنی شورا در ابتدای این جلسه با بیان اینکه کشور ایران بر روی گسل های فعال قرار دارد، اظهار داشت: زلزله های اخیر رخ داده در نقاط محتلف کشور ضرورت توجه به اماکن پرتراکم در شهرها را افزایش داده که مدارس یکی از مهم ترین آن ها هستند.

وی بر تسریع در اتخاذ تدابیر و انجام اقدامات لازم در جهت مقاوم سازی مدارس شهر ساری تأکید کرد و گفت: باید امکانات اطفاء حریق در مدارس کنترل شده و مناسب سازی مبادی های ورودی و خروجی آنها نیز صورت پذیرد.

نقیبی ابراز امیدواری کرد در امر ایمن سازی مدارس شاهد همکاری همه نهادها و دستگاه های متولی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز