خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

مدیریت جهادی می تواند اقتصاد مقاومتی را به نتیجه برساند

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۸۱۳

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت:قاطعیت در تصمیم گیری از ویژگیهای مدیریت جهادی است وجامعه به مدیران قاطع و توانمند نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، اجلاس ائمه جمعه استان مازندران با عنوان" نمازجمعه،مدیریت جهادی،مقاومت، روز پیروزی" با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، استاندار مازندران، ائمه جمعه استان و جمعی از مدیران استانی در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در این اجلاسیه به ضرورت مدیریت در زندگی اجتماعی اشاره کرد و گفت: در تشیّع مدیریت امت به دست امامت است و شیعه معتقد است زمین بدون امامت نمی تواند به حرکتش ادامه دهد.

حجت الاسلام سید رضا تقوی اظهار کرد: مدیریت به معنای هنر هماهنگ ساختن یک مجموعه و هدایت آن براساس آگاهی برای بهتر رسیدن به هدف است و مدیریت جهادی نوعی از مدیریت است که در برخی شرایط ضرورتی برای جامعه محسوب می شود.

وی ادامه داد: وقتی کشوری مورد هجمه قرار می گیرد یا سیستمی ناکارآمد می شود مدیران ارشد یا امام امت باید از مدیریت جهادی بهره گیرند تا سطح کارآمدی نظام را ارتقا دهند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: تلاش مقدس یکی از شاخصه های مدیریت جهادی است ؛ مدیریت باید به گونه ای عمل کند تا نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کند.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه مدیریت جهادی بر محور تکلیف است ادامه داد: این مدیریت معنویت گراست یعنی معنویت و توجه به عوامل ماورایی در این نوع از مدیریت جایگاه والایی دارد.

وی بیان کرد: قاطعیت در تصمیم گیری از ویژگیهای مدیریت جهادی است وجامعه به مدیران قاطع و توانمند نیاز دارد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به ارکان مدیریت جهادی اشاره کرد و افزود: زمانی مدیریت جهادی تحقق پیدا می کند که ساختار نظام بانکی، ساختارمالیاتی، نظام گمرکی و سیستم پولی متناسب با شرایط جهادی اصلاح شود.

حجت الاسلام سید رضا تقوی بر امانتداری، عمل گرایی، حق مداری، اخلاق مداری در مدیریت جهادی تاکید کرد و گفت: مدیر جهادی امتیاز طلب، افزون خواه و رانت خوار نیست.

وی با تاکید بر ضرورت اصلاح ضوابط و ابتکار وخلاقیت مدیران ادامه داد: میزان تولید محصولات زراعی و باغی در کشور 115 میلیون تن است که 24 میلیون تن به ضایعات تبدیل می شود؛ با ایجاد و تقویت صنایع تبدیلی می توان جلوی این خسارت ها را گرفت.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: مدیریت جهادی می تواند اقتصاد مقاومتی را به نتیجه برساند.

حجت السلام تقوی با اشاره به 900 تریبون نماز جمعه در کشور افزود: ائمه جمعه با نشاط و با بصیرت در جهت آرمان ها و ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران و خنثی سازی نقشه ها و توطئه های دشمن تلاش می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز