خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ استان مازندران خبرداد:

قرارداد 330 مرکز درمانی مازندران با بیمه آتیه سازان حافظ

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۹۰۳

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ مازندران گفت:بیش از 330 مراکز درمانی با بیمه آتیه سازان حافظ مازندران قرارداد دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا از قشم،احمد بیژنی، مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ  مازندران ،در هفتمین اردوی سیاحتی ، فرهنگی و آموزشی اعضای هیات مدیره کانون های کارگری بازنشسته تامین اجتماعی مازندران در جزیره قشم  با اشاره افزایش 20 تا 60 درصدی تعهدات ویژه بیمه ای و خدمات رسانی شرکت آتیه سازان حافظ گفت:با توجه به تلاش و تعامل بین کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی و شرکت بیمه آتیه سازان  این  میزان تعهدات جهت خدمت به بازنشستگان و مستمر بگیران صورت گرفته است.

وی در ادامه گفت: قرار داد امسال بسیار ارزشمند است و در جهت خدمات رسانی بهتر برای بازنشستگان صورت گرفته است.

بیژنی با بیان اینکه برای خدمات رسانی بهتر نیازمند مراکز درمانی بیشتری هستیم، گفت: تا به امروز با تلاش های صورت گرفته بیش از 330 مراکز درمانی طرف قرار داد آتیه سازان می باشد که هم شامل مراکز دولتی و هم خصوصی است .

مدیریت شرکت آتیه سازان حافظ در مازندران در ادامه با بیان اینکه مازندران بعد از تهران در صدور معرفی نامه به مراکز درمانی رتبه دوم را دارد گفت: تمام بیمارستان های خصوصی استان طرف قرار داد با بیمه آتیه حافظ است که در نوع خود بی نظیر است.

بیژنی در ادامه در خصوص راه اندازی صدور معرفی نامه آنلاین مراکز خصوصی و دولتی گفت:یکی از دغدغه های بازنشستگان و مستمر بگیران بحث سرعت و تسهیل صدور معرفی نامه به مراکز درمانی بود که با اعمال این سیاست امروز این دغدغه از بین رفته است.

وی  در پایان  از افزایش تعداد شعبات بیمه ای در استان مازندران طی سالهای اخیر خبرداد  و افزود:  22 نمایندگی ویژه و 2شعبه بیمه آتیه سازان حافظ در استان به بیمه گذاران خدمت بیمه ای ارائه می کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز