خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع نمایندگان مازندران:

نظارت مستمر و پیشگیرانه عامل مهم جلوگیری از فساد است

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۹۹۰

رییس مجمع نمایندگان مازندران گفت:نظارت باید با هدف پیشگیری ازفساد و کارآمد سازی دستگاه های اجرایی و امور خدمت رسانی به مردم فراگیر شود.

به گزارش ایلنا از ساری ،در راستای پیگیری وظیفه نظارتی مجلس شورای اسلامی نشست اعضای مجمع نمایندگان استان با هدف هم افزایی و تبادل اطلاعات روندهای نظارتی باشورای دستگاه های نظارتی استان در دیوان محاسبات استان مازندران برگزار شد.

حسین نیازآذری رییس مجمع نمایندگان در باره اهداف و جمع بندی این نشست گفت: از آنجاییکه نظارت یکی از وظایف اصلی نمایندگان و مجلس شورای اسلامی می باشد بناگذاشتیم برای تبادل تجربیات و اطلاعات نظارتی نشستی را با مدیران دستگاه های نظارتی استان داشته باشیم.

نیازآذری افزود: نظارت باید با هدف پیشگیری ازفساد و کارآمد سازی دستگاه های اجرایی و امور خدمت رسانی به مردم فراگیر شود.

رییس مجمع نمایندگان با مهم خواندن خدمت به مردم خاطرنشان ساخت: باید با همکاری و همگرایی مشکلات جامعه اعم از بیکاری و مسائل معیشتی مردم کاهش یابد و اگر هر نهاد یا سازمانی بخواهد تکروی کند خدمتی صورت نمی گیرد و همین اندک منابع به هدر می رود.

نیازآذری با اشاره به اعتراضات مردم در روزهای اخیر اظهار داشت: طرح مشکلات و مطالبات از مجاری قانونی حق مردم است اما مردم هوشیار و بصیر ما به خوبی به دسائس دشمنان واقف هستند و مراقبت کنند تا صف معترضان با اختشاشگران جدا شود و افراد نفوذی و سیاسی از مطالبه گری مردم سوء استفاده نکنند.

نماینده بابل در پایان تاکید کرد وظیفه همه مسولان پاسخگویی صادقانه به مطالبات بحق مردم است.

دراین نشست مدیران کل دیوان محاسبات، بازرسی ، اطلاعات و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران گزارشی از روندها ،برنامه ها و پرونده های در دست اقدام و همچنین مشکلات فراروی امور نظارتی بیان داشتند.

گفتنی است در ادامه هریک از نمایندگان نیز پیرامون مسائل و مشکلات حوزه نظارتی و اهمیت نقش نظارت در پیشگیری فساد مطالبی را طرح نمودند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز