خبرگزاری کار ایران

خرید توافقی ۲۳۶ تن برنج پر محصول در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۵۴۶

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت:تاکنون ۲۳۶ تن برنج پر محصول از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

 مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور ، با بیان اینکه خرید برنج‌ های ندا، نعمت و شیرودی در دو مرکز خرید مازندران در شهرستان‌ های نکا و بابل از ۱۳ دی آغاز شد، گفت: تاکنون ۱۱ تن برنج ندا و نعمت و ۲۲۵ تن برنج شیرودی و در مجموع ۲۳۶ تن برنج به صورت توافقی از کشاورزان مازندران خریداری شد.

سید محمد جعفری افزود: با معرفی نامه سازمان جهاد کشاورزی، برنج ندا و نعمت به مبلغ ۴۸۵۰ تومان و برنج شیرودی به مبلغ ۵۴۵۰ تومان با ۸ درصد شکستگی خریداری می‌شود.

مدیر عامل شرکت و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: با تمهیدات به عمل آمده و هماهنگی‌های صورت گرفته از طرف این شرکت، دو مرکز خرید توافقی برنج صدری هاشمی در استان گیلان و در شهرستان‌های رشت و رودسر داِیر شد.

جعفری افزود: خرید برنج صدری هاشمی با هشت درصد شکستگی و با قیمت ۹۱ هزار ریال و تنها با معرفی نامه جهاد کشاورزی استان گیلان به صورت خرید توافقی انجام می‌پذیرد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با بیان اینکه هیچ برنجی در گیلان خریداری نشده است، گفت: مراکز خرید برنج شرکت غله در استان گیلان و مازندران تا ۱۵ بهمن امسال آماده دریافت برنج از کشاورزان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز