خبرگزاری کار ایران

شهردار قائمشهر :

اولویت شهرداری تکمیل پروژه پل جانبازان است

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۹۹

شهردار قائمشهر گفت: اولویت شهرداری تکمیل پروژه پل جانبازان است

به گزارش ایلنا از قائمشهر،بهمن معین‌پور در نخستین حضورش در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به بدهی 150 میلیارد تومانی شهرداری قائمشهر گفت:  مجموع کل بدهی های شهرداری بدون بدهی های کارخانه نساجی بیش از ۱۵۰ میلیار تومان است  این  در حالی است که کل اعتبار شهرداری ۱۳۰ میلیارد تومان فراتر نمیرود .

وی در ادامه اولویت شهرداری را تکمیل پروژه پل جانبازان دانست و ابراز امیدواری کرد در اوایل اسفندماه این پل که شاهراه ارتباطی منطقه است به بهره‌برداری برسد .

شهردار قائمشهر در ادامه افزود: بدهی شهرداری به تامین اجتماعی حدود ۷.۵ میلیار تومان و بدهی نساجی به تامین اجتماعی نیز حدود ۳.۵ میلیارد تومان است .

معین پور با اشاره به بحث تعدیل نیرو در شهرداری گفت : هیچ گونه تعدیل نیرویی در میان کارمندان و کارکنان شهرداری انجام نگرفته و تنها به همکاری با ۱۰ نفر از ۵۳ نیرویی که دارای ماشینهای استیجاری بودند پایان داده شده است.

معین‌پور در پایان با بیان اینکه شعار بنده عملگرایی است گفت:در حوزه عملگرایی باید از ظرفیت‌های واقعی افراد استفاده کرد و کادر سازی مناسبی انجام داد تا بعدا قادر به پاسخگویی به سوالات باشیم .

گفتنی است در پایان جلسه بنا به پیشنهاد عباس صالح زاده رئیس جلسه قرار شد این موضوع جهت بررسی کارشناسی به کمیسیون حمل و نقل فرستاده شود و پس از برگشت به صحن علنی مجددا پرسش از شهردار مطرح شود و در صورت قانع نشدن ماده ۷۸ شورا به اجرا درآید .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز