خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

بیمه ها 600 میلیارد تومان به علوم پزشکی مازندران بدهی دارند

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۲۲۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بیمه ها 600 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی مازندران بدهی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، سید عباس موسوی  در همایش تجلیل از پرستاران نمونه دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تبریک سالروز حضرت زینب (س) و روز پرستار به نقش اثر گذار پرستاران در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت:با توجه به مهم بودن  این شغل و مشکلاتی که پرستاران با آن مواجه هستند هنوز توانستیم آن را بطور شایسته به جامعه معرفی کنیم.

وی ،مسئولیت پذیری ،صبر ،تعهد و ایثار را از شاخصه های مهم پرستار عنوان کرد و افزود: وقتی در معنای پرستار از این کلمات استفاده می شود ،بار مسئولیت پرستاران را در قبال بیماران افزون تر می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:آنچه که مسئولیت پرستاران را در حوزه خود افزایش می دهد شرافت انسانی است چرا که پرستاران به غیر از بیماری با بیمار به عنوان انسان سروکار دارند .

وی کار پرستاری را کار تیمی و جمعی اعلام کرد و افزود: چنانچه هر کجای این تیم مورد خدشه واقع شود ،تیم با مشکل مواجه می شود.

موسوی در بخش دیگر از سخنانش به مشکلات پرستاران اشاره کرد و گفت:جامعه پرستاران ماهها است که حقوق خود رادریافت نکرده اند و گاهی نیز از این بابت گلایه می کنند اما متذکر می شوم که حتم داشته باشید که هیچیک از همکاران ما قصد خدشه وارد کردن به نظام پرستاری را ندارند.

وی به طلب 600 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی از بیمه ها اشاره کرد و ادامه داد: از این میزان 131 میلیارد تومان مربوط به سال 95 است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مقرر شد بیمه ها همت کنند و مطالبات را پرداخت کنند، مهمترین کار این است که نظم پرداختی داشته باشیم تا جامعه پزشکی که مطالباتی دارند نیز به زندگی خود از لحاظ مالی نظم ببخشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز