خبرگزاری کار ایران

مدیر نمایشگاه بین المللی ایران و کشورهای حاشیه خزر خبر داد:

برگزاری نمایشگاه بین المللی بازرگانی ایران و کشورهای حاشیه دریای خزر

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۴۸۵

مدیرنمایشگاه بین المللی ایران و کشورهای حاشیه دریای خزراز برگزاری نمایشگاه بین المللی بازرگانی ایران و کشورهای حاشیه دریای خزر از 8 تا 11 اسفندماه در ساری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،رضا منصوری  در نشست با خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه بین المللی بازرگانی ایران و کشورهای حاشیه دریای خزر در ساری خبر داد و اظهار داشت :این نمایشگاه 8 تا 11 اسفند ماه سالجاری با حضور کشورهای منطقه برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه کشورهای اسلوواکی ،چک،بلاروس و گرجستان حضور دارند افزود: همایش بین المللی برند غذای حلال با حضور اساتید کشور مالزی نهم اسفندماه نیز در این نمایشگاه برگزار می شود.

مدیر نمایشگاه بین المللی بازرگانی ایران و کشورهای حاشیه دریای خزر ایجاد فضای کسب و کار،برطرف کردن بی اعتمادی کشورهای دیگر به ایران که دشمنان ما ایجاد کردند ،ایجاد فضای امنیت در جمهوری اسلامی ایران و همچنین ارتباط بیشتر با کشورهای دوست ایران را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

وی با اعلام اینکه 20 شرکت بزرگ خارجی و 30 شرکت داخلی در این نمایشگاه حضور دارند اتصال حلقه های تولید و مصرف در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه نام برد.

منصوری افزود:علاقمندان می توانند ازساعت  15 الی 21 از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان مورد تحریم قرار گرفته است در چنین شرایطی اگر بتوانیم محصولات مشترک با شرکت های بزرگ تجمیع کرده و در نمایشگاه ها معرفی کنیم اهمیت کشور ارتقاء پیدا می کند و این موضوع خود منجر به رونق صنعت نمایشگاهی و به تبع آن رشد و توسعه اقتصادی می شود.

منصوری وجود فضای نمایشگاه مناسب برای حضور شرکت کنندگان خارجی را امری مهم دانست و گفت: وجود نمایشگاه های مناسب منجر به استقبال بیشتر از سوی تولید کنندگان داخلی و خارجی می گردد.

 مدیر عامل مجموعه نیاوران ادامه داد:تمام دنیا و کشورهایی که اهمیت اینگونه نمایشگاه ها را درک کردند اساس کارهای خود را بر آن بنا می نهند ومازندران نیز به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و نزدیکی به کشورهای همسایه یا همان لجستیک از اهمیت بالایی برخوردار است.

منصوری ادامه داد: شناسایی و معرفی توانمندیهای ایران ودیگر کشورها در این نمایشگاه از اهداف مهمی است که دنبال می شود.

وی افزود: فراهم کردن فضا یا نمایشگاهی شایسته و درخور حضور تولید کنندگان خارجی در کشور ،از جمله ضروریاتی است که باید به آن توجه شود تا دو کشور محصولات خود را به یکدیگر معرفی کنند.

مدیرنمایشگاه بین المللی ایران و کشورهای حاشیه دریای خزر    گفت: در نمایشگاه ضمن معرفی کشور واستان می توان چالش های مهم، عدم ارتباط و عدم آشنایی دو کشور را مورد بررسی قرار داد و پس از آن دو کشور محصولات مشترکی را تولید کنند و وارد عرصه سرمایه گذاری شوند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها یکی از ابزارهای مهم در شناسایی نیاز مشتریان و همچنین معرفی توانمندی‌های واحدهای تولیدی و خدماتی به بازارهای مختلف می ‌باشد. امروزه اهمیت برگزاری نمایشگاه بر کسی پوشیده نیست و این اهمیت روز به روز در حال گسترش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز