خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

توسعه راههای ارتباطی مازندران اهمیت ویژه ای دارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۲۶۶

استاندار مازندران گفت:توسعه زیرساخت های این استان به ویژه جاده ها، در دستور کار دولت و وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

به گزارش  ایلنا از ساری به نقل از ،روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، استاندار مازندران به اتفاق  نبیان معاون امور عمرانی و مدیر کل راه و شهرسازی ، خیراله خادمی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور درخصوص پروژه های این شرکت در مازندران بحث و تبادل نظر نمودند .

 اسلامی استاندار مازندران در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته درحوزه ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل در استان مازندران عنوان نمود : با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد در راههای این استان اقدامات در خور توجه ای در زمینه تعریض و چهار خطه شدن محورهای اصلی و شریانی استان در دست اجراست. که لازم است با تخصیص اعتبارات لازم و بهنگام شاهد بهره برداری از این پروژه ها و به تبع روانی ترافیک و کاهش تصادفات و تلفات در راههای ارتباطی استان باشیم.

 اسلامی اظهار داشت: راههای ارتباطی مازندران به دلیل گردشگر پذیر بودن و نزدیکی به پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و از راههای بسیار پرتراکم محسوب می شوند. همچنین فاصله کم مراکز جمعیتی در این استان و تراکم شهرها نیز بر اهمیت راههای درون استانی افزوده ، لذا با این همه ویژگی هنوز توجه ویژه ای به این راهها نشده است.

استاندار مازندران با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های مازندران به منظور استفاده مطلوب از مواهب طبیعی و خدادادی، اظهار داشت: توسعه زیرساخت های این استان به ویژه جاده ها، در دستور کار دولت و وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

استاندار مازندران در ادامه ضمن تاکید به توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی به محور سوادکوه و هراز در جریان روان سازی ترافیک یادآور شد : با بهره برداری از 5 کیلومتر باقیمانده از مسیر اصلی محور سوادکوه و همچنین بهره برداری از 13 کیلومتر از محور هراز و دو دستگاه تونل تا قبل از پایان سالجاری تا حدودی حجم ترافیک در این محورها کاهش خواهد یافت اما ضرورت دارد وزارت راه و شهرسازی با اهتمام ویژه و توجه خاص نسبت به اتمام باقیمانده مسیر اقدام نماید تا انشاء اله شاهد حوادث تلخ و ناگوار در محورهای استان نباشیم .

در این دیدار که میرشفیع و کدخدازاده از معاونین دکتر خادمی مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربنای حمل و نقل نیز حضور داشتند در خصوص آزاد راه قائمشهر به ساری و نکا - آزاد راه قائمشهر به آمل- محور سوادکوه ،هراز ، آزاد راه تهران – شمال ، راه ارتباطی مرزن آباد به کرج ، جاده جواد الائمه (فرودگاه ساری ) ، محور ساری- تاکام ، کنار گذر جنوبی بابل و فریدون کنار و همچنین راههای روستایی استان بحث و تبادل نظر و تصمیمات متناسبی اتخاذ شد و بر توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی به منظور تخصیص اعتبارات لازم برای ادامه پروژه ها وطرح ها تاکید لازم به عمل آمد .

همچنین در این دیدار مقرر شد خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه معاونین فردا (سه شنبه 8 بهمن ماه 96) بازدیدی از محورهای استان بعمل آورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز