خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

شهدا نقش و جایگاه بسیار مهمی در تداوم و اقتدارنظام اسلامی دارند

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۹۳۰

استاندار مازندران با اشاره به تعدد برگزاری یادواره شهدای مازندران گفت: یادواره شهدای مازندران ثبت ملی شود.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی پیش از ظهر امروز در روز بزرگداشت شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدا با بیان اینکه قدم گذاشتن در راه جهاد و شهادت بدون عنایت خدواند صورت نگرفته است اظهار داشت: هرگاه از خدا فاصله گرفتیم با نارسایی و شکست مواجه شده ایم.

وی با بیان اینکه شهدا نقش و جایگاه بسیار مهمی در تداوم و اقتدارنظام اسلامی دارند ، افزود: ایثار و از خود گذشتگی شهدا سبب شده تا امروزه ایران اسلامی با وجود توطئه های رنگارنگ دشمنان و ناامنی های موجود در کشورهای منطقه، یکی از مقتدرترین و امن ترین کشورها باشد.

استاندار مازندران با یادآوری اینکه کشور ایران را عناصر سرسپرده و تسلیم محض استکبار و صهیونیسم اداره می کردند و اینکه ما برای اداره ی کشورمان هیچگونه اراده ای نداشتیم  و انواع تهدید را بر ما اعمال می کردند،گفت: در این شرایط قیام امام راحل و لبیک مردم انقلابی و مسلمان ایران ما را ذلت به سمت عزت هدایت کرد.

وی  با بیان اینکه استکبار جهانی همواره درصدد براندازی و خدشه دار کردن نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: دشمنان همواره در این راستا تلاش های شبانه روزی و بی وقفه دارند اما با درایت و هوشیاری مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی این توطئه ها خنثی می شود.

اسلامی به اقتدار بی بدیل ایران اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: دشمن چندین سال برای توقف جریان حق علیه باطل از هر گونه ظرفیت های بین المللی تحت عنوان دیپلماسی سیاسی استفاده کرد اما با حضور همه جانبه مردم ایران در تمام صحنه های توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با اینکه امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است،افزود:رشادت های همین شهدا موجب شد تا امروز در یک موقعیت برتر در منطقه و جهان باشیم.

استاندار مازندران در بخش دیگر از سخنانش به برگزاری یادواره های متعدد در مازندران اشاره کرد و گفت: به جرات می گویم که مازندران تنها استانی است که هر هفته از با برگزاری یادواره از شهدا یاد و نام دلاورمردان سرزمین علوی را گرامی می دارد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شود تا یادواره شهدای مازندران ثبت ملی شود، افزود: بنیاد شهید مازندران از یادواره های شهدا  که به صورت حرکت خودجوش و مردمی در استان برگزار می شود به عنوان دستاورد ملی ثبت کند تا نسل آینده بدانند دلیرمردان مازندران درخشنده‌ ترین و نفیس ‌ترین حماسه‌ها را در طول تاریخ این سرزمین به یادگار گذاشته ‌اند.

اسلامی در از اشتغال به عنوان دغدغه مهم  دولت و خانواده ها یاد کرد و افزود: ظرفیت اشتغال دولتی برای جوانان و تحصیل کرده ها محدود است بهتر است با کمک خانواده ها و مراکز فنی و حرفه ای به سمت ایجاد اشتغال و بکارگیری نیروی انسانی حرکت کنیم.

وی افزود: باید همه ما برای ایجاد فضای کسب و کار تلاش کنیم و شاهد یک فالیت جدید با دستان توانمند جوانان این خطه باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز