خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

مردم اجازه سوء استفاده از آئین سنتی چهارشنبه سوری به فرصت طلبان ندهند

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۹۷۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت:مردم فهیم مازندران با مدیریت هوشمندانه ی خود اجازه نمی دهند هیچ نوع بهره برداری منفی از شب آخرین چهارشنبه ی سال صورت پذیرد.

به گزارش ایلنا از ساری،حسین زادگان ضمن دعوت خانواده ها که مهمترین نهاد اجتماعی شدن آینده سازان ایران اسلامی هستند بر تعامل هدفمند با فرزندان خویش تاکید و بیان داشت؛ بدون شک برای جلوگیری از ایجاد هر نوع انحراف در کارکردهای آشکار یا پنهان آیین های سنتی و پیشگیری از سو استفاده های احتمالی معدود افرادی در فرایند برنامه هایی که اکثریت مشارکت کنندگان آن را نوجوانان استقلال طلب و جوانان پرشور تشکیل می دهند، نقش سامانه های تاثیرگذار مکمل و حمایتی همچون رسانه ها و مراکز آموزشی با تحلیل های علمی روش های مسوولانه، برجسته دانسته، مراقبت از گروه های سنی و جنسی مختلف با ذائقه های متنوع ذهنی را به منظور کاهش آسیب های احتمالی کنشگران از طریق پیشنهاد گزینه های عقلانی پیش پای مخاطبان، وظیفه ای عمومی برشمردند.

فرهیختگان مازندران با تبیین ریشه و فلسفه ی اقدامات فرهنگی به فهم مشترک جمعی نسل جدید، کمک نموده و به عنوان یکی از معتبرترین مراجع اصلی انتقال و افزایش معرفت و منزلت، می توانند کمک حال مسئولین در مسیر حفاظت از نشاط اجتماعی در فضای ایمن باشند.

حسین زادگان در ادامه ی مطالب خود اظهار داشت ؛ مازندران به نوجوانان و جوانانی سالم نیاز دارد که آینده ی بالنده ای را در مسیر پیشرفت و تحقق عدالت به وسیله ی تدابیر امیدبخش مسئولین نوید دهند. اگر چه نشاط هر یک از کنشگران، عامل مهمی در کاهش آسیب ها و مدیریت بحران ها به شمار می آید اما تهدید سلامت جسم و در پی آن روح با هر بهانه ای توسط شخص یا اشخاصی در گلوگاه های زمانی، نه تنها توجیه عقلانی ندارد بلکه موجب ضعیف تر شدن پیوندهای یک جامعه ی پیوسته و کاهش اعتماد به نفس اعضای آن می شود.

وی با تقدیر از رعایت اصول ایمنی و اخلاقی توسط همه ی گروه های اجتماعی، به مشارکت ذهنی و عینی دلسوزان همدل برای شناسایی زمینه ی فرصت طلبی ایجاد بی نظمی و انحراف از مسیر مناسب و سازنده اشاره و اظهار امیدواری کرد: آخرین روزها و لحظه های پایان سال جاری را در نهایت مهر و ادب شایستگان دیار علوی به گونه ای با مدیریت مشارکتی به آغازین روزهای اولین فصل سال آینده متصل نماییم که خاطراتی آموزنده از تجربیات آرامش بخش بر صفحات تاریخ استان خلق و تولید شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت:پیشکسوتان خردمند و با تجربه، با همکاری نوجوانان پرانرژی و جوانان آینده نگر، اجازه نمی دهند تا در مناسبت های مختلف دینی و ملی به فضای پرنشاط و همبسته از شرق تا غرب مازندران، لطمه ای وارد شود.

حسین زادگان در پایان عنوان کرد:هم فکری، هم دلی و هم راهی همه ی هم استانی های هم یار پهلوان منش ایثارگر و شهیدپرور در میادین مختلف علمی، ورزشی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اعم از زنان و مردان دنیادیده و جوان، موجب امتنان بوده و این هم نوایی به هم افزایی مادی و فرامادی، منجر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز