خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

آغاز توزیع سبد کالای حمایتی از امروز در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۵۸۷

کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران از از شارژ کارت‌های اعتباری و توزیع بسته‌های حمایت غذایی از امروز خبر داد.

به گزارش  ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی اداره کل، کامران اصغری با اعلام این خبر گفت: طرح حمایت غذایی اسفندماه ۹۶ با افزایش ۱۰ درصدی ارزش ریالی سهمیه مشمولین از امروز (پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه) آغاز شد.

به گفته وی مبلغ شارژ کارت مشمولین با توجه به دوره‌های گذشته در حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: مشمولین این طرح می‌توانند همانند دوره‌های گذشته به فروشگاه‌های طرف قرارداد این طرح (فرهنگیان، افق کوروش، اتکا، اسکاد، رفاه، سپه، امکان، شهروند، تعاون روستایی و تعاونی مصرف محلی) مراجعه کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: دومین دوره طرح توزیع سبد کالا در سال جاری برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) و سایر اقشار شناسایی شده به طور همزمان در سراسر کشور از امروز آغاز شده است.

رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با اشاره به جدول سهمیه بندی خانوار مشمول این طرح خاطرنشان کرد: بر اساس ابعاد خانوار، یک نفره و غیر مستمری بگیر 350 هزار ریال، دو نفره 700 هزار ریال، سه نفره 850 هزار ریال، چهار نفره یک میلیون ریال، پنج نفره یک میلیون و 150 هزار ریال، شش نفره و بالاتر یک میلیون و 300 هزار ریال در همان شماره کارت قبلی شارژ خواهد شد.

وی ادامه داد: کلیه فروشگاههای مرتبط بایستی بدون دریافت هیچ نوع کارمزدی نسبت به تحویل کالای مورد تقاضای مشمولین اقدام نمایند.

اصغری در پایان گفت: با دستور و پیگیری ویژه و مستمر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روند حمایت غذایی از کودکان در مناطق محروم و حاشیه نشین با تخصیص یک وعده غذای گرم و همچنین حمایت غذایی از زنان باردار دارای سوء تغذیه نیز در طول سال به طور برنامه ریزی شده و هدفمند در سراسر کشور اجرا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز