خبرگزاری کار ایران

سرپرست میراث فرهنگی مازندران خبرداد:

ظرفیت بیش از 844هزار نفرشب اقامت مسافران نوروزی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۴۵۱

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران از آمادگی ظرفیت 844 هزار و‌ 378 نفرشب اقامت در ایام نوروز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،بهروز کشاورز صبح امروز در نشست آغاز به کار دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان در استانداری مازندران، با بیان اینکه کارشناسان ستادی، کارشناسان شهرستانی و کمیته مشارکت نهادهای دخیل در ستاد سفرهای نوروزی مازندران برای نظارت بر گردشگری استان برنامه‌ریزی کرده‌اند، از ظرفیت مازندران 844 هزار و 378 نفرشب اقامت در تعطیلات نوروز خبر داد.

وی همچنین آماده‌سازی تعداد سه‌هزار و 240 چشمه سرویس بهداشتی ثابت در واحدهای پذیرایی بین‌راهی، پمپ بنزین‌ها و غیره و بازدید از نمازخانه‌ها را از جمله اقدامات در آستانه شروع سفرهای نوروزی برشمرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و کردشگری مازندران به اجرای نوروزخوانی در 22شهرستان همراه با موسیقی سنتی، جشنواره غذا و بازی‌های بومی اشاره کرد و گفت: آماده کردن 16 موزه و سایت‌موزه بخصوص سایت موزه وستمین در چهاردانگه که برای نخستین بار قابل بازدید است، از دیگر اقدامات برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به برپایی سفره‌های هفت‌سین و استقبال از گردشگران نوروزی در مبادی استان و شهرستان‌ها، از تهیه کلیپ‌های یک دقیقه‌ای از حاذبه‌های گردشگری 22 شهرستان مازندران نیز خبر دادو افزود: نسبت به تهیه اقلام تبلیغی در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان اقدامات خوبی انجام  شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز