خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد؛

مسئولان مازندران در ایام نوروز به هنگام پاسخگوی مردم باشند/ ضرورت تخفیف نوروزی به مسافران

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۴۵۹

استاندار مازندران تأکید کرد: مسئولان در تعطیلات نوروز به هنگام پاسخگوی مردم و مسافران باشند و فرمانداران نسبت به نظارت بر امور همواره حاضر باشند.

 محمد اسلامی صبح امروز در نشست آغاز به کار دبیرخانه ستاد سفر استان که در استانداری برگزار شد، بر برقراری امنیت برای مسافران و همچنین ایجاد فضای کسب درآمد برای مردم مازندران تأکید کرد و اظهار داشت: شرط اصلی در انجام کار با هماهنگی و هوشیاری این است که مسئولان به هنگام پاسخگو باشند و فرمانداران نسبت به نظارت بر امور همواره حاضر باشند.

وی اعلام کرد: بر اساس ابلاغ رییس جمهور در سال 97 سامانه رصدحقوق شهروندی برای بازرسی نامحسوس و نظارت بر تمامی فعالیت دستگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

استاندار مازندران بر ضرورت دریافت مجوز خانه مسافر برای مکان‌هایی که از مسافران نوروزی تأکید کرد و گفت: برخی در استان آفت ایجاد می‌کنند و بدون مجوز اقدام به پذیرش مسافر یا فروش جنس تقلبی می‌کنند که قانونی نیست.

وی بر بهره‌گیری مناسب از بازارچه‌های نوروزی و عرضه محصولات نیز تأکید کرد و ادامه داد: اصناف بر ارائه تخفیف نوروزی به مسافران نظارت کنند چراکه تخفیف و سود کم، افزایش عرضه را در پی دارد. همچنین اصناف بر ثابت ماندن قیمت اقلام در بازار دقت داشته باشند.

اسلامی گفت: ترمینال‌ها و فرودگاه‌ها تأخیر وسایل نقلیه را از طریق سامانه پیامکی به مسافران اطلاع دهند و از سرگردانی آن‌ها جلوگیری کنند.

استاندار مازندران از دستگاه‌ها خواست که بازرس‌های آنان نسبت به نظارت بر مراکز خدماتی خود اقدام کنند و مردم مطمئن شوند که به امور آنان رسیدگی می‌شود.

اسلامی از شهرداری‌ها خواست تا با پاک‌سازی معابر و مبادی شهر بر شاداب‌سازی شهر بیفزایند و به مسافران و شهروندان احساس کنند در نوروز شهر آنان نیز نو و زیبا شده است.

استاندار مازندران بر ادامه روند جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در ایام نوروز تأکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز