خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندرانخبر داد:

اسکان 6 هزار زائر راهیان نور در اردوگاه شهدای مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۸۱۰

دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران از اسکان 6 هزار زائر راهیان نور در اردوگاه شهدای مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ قاسم موقر مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا صبح امروز در اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر  گفت: در 10 روز اخیر یعنی در بازه زمانی 16 اسفند تا 27 اسفند قریب  به 6 هزار نفر از زائرین مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در  اردوگاه شهدای مازندران اسکان یافته و پذیرایی شدند و برای بازدید به یادمان های مختلف اعزام شدند.

وی به خدماتی که به زائرین راهیان نور ارائه می شود اشاره کرد وافزود: امسال هم همچون سال های گذشته اکیپ کامل پزشکی به همراه پزشک زن و مرد و پرستاران مجرب و آمبولانس و اقلام دارویی در این اردوگاه مستقر هستند.

دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلا ی مازندران گفت: اکیپ درمانی سپاه کربلا علاوه بر خدمات دهی به زائرین مازندرانی راهیان نور به زائرین استان های دیگر مستقر در اردوگاه شهید باکری نیز خدمات دهی می کند.

موقر گفت: ما امسال افتتاح اولین نانوایی مجتمع اردوگاهی شهید باکری که 13 استان در آن مستقر هستند را داشتیم و هم اکنون از زائرین مازندرانی و استان های دیگر با نان گرم پخت مازندران پذیرایی می کنیم.

این مقام مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا از اعزام 250 خادم الشهدا به راهیان نور خبر داد و گفت: امروز 2 اتوبوس خادم الشهدا از مازندران در اردوگاه خرمشهر و 2 کاروان در اردوگاه اندیمشک و یک کاروان خادم در هفت تپه برای کیفیت بخشی ارائه خدمات به زائرین راهیان نور مستقر شدند.

موقر با اشاره به ظرفیت اسکان 2000 نفری اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر تصریح کرد: اردوگاه مازندران علاوه بر اسکان تمامی زائرین مازندرانی این آمادگی را دارد که به زائرین استان های دیگر هم خدمات دهی کند و تا کنون به 11 استان در بحث تغذیه و به 8 استان در بحث اسکان برابر ظرفیت خودمان خدمات دهی شده است.

وی در پایان با اشاره به استقرار سرداران مازندرانی 8 سال دفاع مقدس به عنوان راویان حماسه در یادمان ها عنوان کرد: علاوه بر اینکه در هر کاروان اعزامی از مازندران یک پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت به عنوان راوی حضور دارد؛ سرداران و پیشکسوتان و فرماندهان مازندرانی دوران دفاع مقدس به منظور روایتگری رشادت های رزمندگان اسلام در یادمان ها و در سکوی مازندران مستقر هستند و کاروان ها بعد از حضور در خرمشهر به صورت تجمیعی و با برنامه های مختلف فرهنگی برای شنیدن روایتگری این سرداران حضور بهم می رسانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز