خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر مازندران خبرداد:

برپایی 7نمایشگاه سیاه چادر نوروزی عشایر در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۹۱۱

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر مازندران از برپایی هفت نمایشگاه سیاه چادر نوروزی عشایر در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،علی نبیان در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از برپایی هفت نمایشگاه سیاه‌چادر (عشایر) در مازندران خبر داد و گفت: این چادرها برای نخستین با همکاری اداره کل عشایر مازندران در ایام نوروز برپا شده است.

وی با اشاره به برگزاری 22 نمایشگاه اصلی صنایع دستی در سطح استان مازندران از برگزاری سه نمایشگاه صنایع دستی دیگر در سه فرودگاه ساری ،نوشهر و رامسر نیز خبر داد.

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر مازندران با اعلام اینکه 39 بازارچه محلی برای عرضه محصولات بومی و محلی در این ایام در مازندران برگزار شده است، گفت: برگزاری آیین نوروزخوانی از دیگر اقدامات ستاد سفر مازندران در ایام نوروز است.

نبیان از فعالیت 72 مرکز بوم‌گردی در سطح استان خبر داد و گفت: حضور مسافران در روستاها باعث رونق و توسعه اقتصادی در روستاهای استان است.

وی‌ افزود: پروژه‌های گردشگری جدید با همکاری سرمایه‌گذاران در حال شکل‌گیری است.

نبیان ضمن اشاره به چهار خطه شدن محور سوادکوه-قائم‌شهر و سوادکوه-تهران و افتتاح هشت کیلومتر از محور هراز گفت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها حضور گردشگران در استان را افزایش می‌دهد.

وی با اعلام ظرفیت اقامت 844 هزار نفرشب در استان از افزایش هفت درصدی آن نسبت به سال گذشته خبر داد.

نبیان ضمن اشاره به اقامت 339 هزار و 673 نفر شب در بیست و هفتم اسفند سال گذشته گفت: در بیست و هفتم اسفند سال جاری این میزان اقامت به 390 هزار و 418 نفر شب اقامت افزایش یافته است.

وی به طراحی ربات تلگرامی با عنوان «رسام» (راهنمای سفر ایمن مازندران) برای نخستین بار به همت جمعیت هلال احمر مازندران اشاره کرد و گفت: این ربات با آی‌دی rasambot@ در تلگرام قابل دریافت است این ربات برای آشنایی مسافران با اماکن و جاده های مازندران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز