خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اعلام کرد:

میزبانی 300 بقعه متبرکه مازندران از طرح نوروزی آرامش بهاری

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۰۸۴

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح آرامش بهاری در 300 بقعه استان با هدف خدمات‌ رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی اجرا می‌‌ شود.

حجت الاسلام حیدری در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام اینکه 300 بقعه متبرکه مازندران میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری است، اظهار داشت: این طرح در 300 بقعه متبرکه مازندران با هدف خدمات‌ رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با توجه به منویات رهبری معظم انقلاب و نشر معارف اسلامی، باور‌های دینی و سبک زندگی اسلامی اجرا می‌شود.

وی از اعزام 185 مبلغ بومی و غیر بومی به سراسر مازندران خبر داد و گفت: مبلغین در دو دوره اعزام می‌‌شوند که اولین دوره از 28اسفند 96 تا 6فروردین 97و دومین گروه از 7 تا 15فروردین به سراسر مازندران اعزام می ‌‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در سال 96 در 240 بقعه مازندران ادامه داد: 160 هزار نفر در مراسم تحویل سال نو سال 96مازندران حضور داشتند و در طرح آرامش بهاری تحول معنوی با پرداختن به سیره امام هادی علیه السلام هدف نهایی اجرای این طرح است.

حجت الاسلام حیدری در ادامه با بیان اینکه مبلغان بکارگیری شده در خیمه معرفت طرح آرامش بهاری در 45 ساعت آموزش در زمینه مشاوره دینی،اجتماعی دیده اند افزود:تا 15 فروردین طرح آرامش بهاری ادامه دارد.

وی عنوان کرد: مراسم تحویل سال در 22 بقعه متبرکه استان با برنامه های متنوع فرهنگی اجرا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز