خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران خبر داد :

افزایش 9 درصدی ماموریت های اورژانس 115 در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۰۸۷

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران از افزایش 9.27 درصد افزایش ماموریت اورژانس 115 نسبت به مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،یحیی صالح طبری در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران از آمادگی تمام پایگاه های اورژانس 115 شهری و جاده ای استان در جهت خدمات دهی به مسافران در ایام تعطیلات نوروز امسال در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: طی دو روز 27 و 28 اسفند ماه 900 ماموریت های تصادفی  و غیر تصادفی توسط اورژانس 115 انجام گرفته است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزی و افزایش تردد در محورهای مواصلاتی سطح استان بر آمادگی این پایگاه ها برای ارایه خدمات امدادی به همشهریان و مسافران نوروزی تاکید کرد و از افزایش خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران از ویزیت 6 هزار و 235 نفر توسط پرشک عمومی در مراکز بهداشتی و درمانی خبر داد و افزود: 27 .9 دهم درصد افزایش ماموریت توسط اورژانس نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم.

وی با بیان اینکه در 27 و 28 اسفند ماه سال گذشته هشت درصد کاهش ویزیت در بخش اورژانس بیمارستان ها صورت گرفته است تصریح کرد: همچنین در این مدت افرایش 20 درصدی بیماران بستری شده در بیمارستان را داشتیم.

صالح طبری در پایان افرایش 12.8 درصدی زایمان در بیمارستان ها خبر داد و افزود: در این مدت کاهش فوتی در بیمارستان ها رقم خورده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران همچنین از کشف 56 درصد مواد فاسد در این مدت خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز