خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران :

گفتمان شهدا با راهیان نور احیا می شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۰۸۹

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: گفتمان شهدا و امام و ولایت با این راهیان نور باید احیا شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت‌الاسلام یدالله غلامی ظهر امروز در مراسم عقد چهار زوج مازندرانی در خرمشهر در آستانه سال جدید با بیان اینکه یک سال از عمر ما گذشت عمر شخصی ،سازمانی ،اجتماعی ،خانواگی عمری که باارزش ترین سرمایه عمر ماست هیچ سرمایه ای به اندازه عمر انسان ارزش ندارد ، اظهار داشت:همه دنیا را حواله کنند و بهای عمر یک انسان را پردازند، کم  است. حتی بزرگان ما فرمومدند بهای عمر آدمی بهشت هم نیست.

وی  با اشاره به اینکه انسان از پیر و جوان و زن و مرد قیمت مان  از دنیا  و از بهشت هم بیشتر است و یک دسته کمال بهشت هستند یک دسته دیگر برای بهشت کمال افزود: یک دسته اعمال  نیکشان آنها را به بهشت میبرد و برای آنها کمال است که یک سری ضعف ها و نواقصی دارند که به رفتن به بهشت به کمال می رسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه  اما یک عده برای بهشت ، کمال هستند که با ورود به بهشت ، آن را کامل می کنند ، گفت: انسان دارای ارزشی است که میتواند برای  بهشت کمال باشد مانند سلمان مانند شهدا  که در این ایام تحویل سال شما عزیزان این راه طولانی را طی کردید تا قدم به قتلگاه شهدا بگذارید. شهدا فداکاری و ایثارکردند و خون دادند.

 وی افزود:عمر همین نفس کشیدن من و شماست که هر شکستی جبران داردجز شکست عمر. اگر در اقتصاد و سیاست و مسائل اجتماعی شکست خوردیم ، می شود  آن را جبران کرد اما شکست عمر جبران ندارد. حتی خلق الله جمع شوند یک  روز رفته را برگرداند امکان ندارد.

حجت الاسلام غلامی با تاکید بر اینکه سرمایه ما عمرماست و بهای آن نه دنیا و نه حتی بهشت  است چرا که قیمت انسان این مقدار نیست، ادامه داد: حضرت امیر(ع) که در همین ماه میلاد با سعادتش می باشد.، میفرمایند: انسان تو چه فکر میکنی که تو جسم کوچکی، در انسان یک عالم بزرگ قرار داد یک جهان بزرگ.

وی افزود: اما قیمت انسان خداست نه پول، قیمت شهدا خداست. قیمت کاری که شما برای زنده نگه داشتن آرمان و اهداف شما میکنید، با آمدن به راهیان نور و زیارت در منطقه عملیاتی به احیای  کاری که شما دارید انجام میدهید فقط قیمتش خداست .

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری راهیان نور باید برای گفتمان انقلاب اسلامی ثمره باشد.گفت: یعنی نتیجه باشد گفتمان امام و شهدا ، گفتمان ائمه و اهل بیت(ع). گفتمان انقلاب اسلامی چست گفتمان لا الا اله الله است گفتمان توحید است .

وی با طرح این پرسش که اختلاف انقلاب اسلامی با جبهه کفر چیست که هشت سال جنگ تحمیلی و فشارها و تحریم بابت انرژی هسته ای به ایران وارد شد، عنوان کرد: چطور که دیگر کشورها این دانش را دارد اما به آنها فشار و تحریم نیست برای اینکه حرف ما توحیدی ست و میخواهند همین را از ما بگیرند. گفتمان شهدا و  امام  و ولایت با این راهیان نور باید احیا شود.

حجت الاسلام غلامی افزود:کسی 100 سال عمر میکند اما پشیزی برای عمرش قائل نیست اما مثل حسین فهمیده 13 سال عمر میکند دنیا کفر را وحشت زده میکند و دنیا اسلام را امیداور می کند. حسین فهمیده 13 سال عمر داشت  اما علی اصغر 6 ماهه بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: شاید ما نمیدانیم چقدر قیمت داریم که آن را به بهای اندک معامله می کنیم . آنهم با پست و درجه و مقام  و سیاست . کسی کمتر از قیمت خدا عمر خود را این معمله کند بها و ارزش خودش را نفی کرده است .

وی با بیان اینکه پیروزی حق علیه باطل با اهدای خون شهدا به ثمر رسید ، افزود:اینجا جای خوبی ست اول سال اول ماه رجب چه شروع خوبی برای سال جدید. قمیت خودمان را بشناسیم .

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: اینجا جایی است باید خودمان را پیدا کنیم صرفا اینطور نباشد که بعد از رفتن از این منطقه فرقی در رفتار مان دیده نشود. اول ماه رجب در این مکان قیمت خودمان را پیدا کنیم که بانسیم شلمچه و نسیم فکه ما هم در بهار بندگی شکفته شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز