خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خبر داد:

برپایی 38 نمایشگاه فرهنگی و صنایع دستی نوروز امسال در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۱۲۳

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از برپایی 38 مورد نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع دستی نوروزی از ابتدای طرح نوروزی تا 29 اسفندماه در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،بهروز کشاورز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه از 27 تا 29 اسفندماه 96، 598 هزار و 737 نفر شب در مازندران اقامت داشتند، اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تا 29 اسفندماه 349 مورد بازدید از صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی و درمانی انجام شد.

وی تعداد تشویق تاسیسات گردشگری و اقامتی و خدمات مسافرتی را در استان 10 مورد اعلام کرد و افزود: سه مورد تذکر و اخطار کتبی به این واحدها داده شد.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران  به برپایی یک هزار و 877 تخته چادر در پارک‌های مازندران اشاره کرد و گفت: 683 مورد از مراکز اقامتی موقت شهرداری‌ها بازدید شد.

وی با بیان اینکه 536 کیلوگرم مواد غذایی کشف و معدوم شد، گفت: 379 مورد از مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی نظارت و بازرسی شد.

کشاورز تعداد ماموریت‌های تصادفی و غیرتصادفی اورژانس 115 را 431 نفر اعلام کرد و افزود: 124 نفر تصادفی در مراکز درمانی و اورژانس مازندران پذیرش شدند.

وی از برپایی 38 مورد نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع دستی نوروزی در این مدت خبر داد.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد بازدیدکنندگان از موزه‌های استان را سه هزار و 662 مورد اعلام کرد و گفت: از 27 تا 29 اسفندماه 56 مورد بازدید از اماکن تاریخی فرهنگی استان انجام شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه یک‌هزار و 229 مورد گشت انتظامی، راهور، پلیس راع و همیاران پلیس انجام شد، گفت: 110 مورد گشت کنترل نظارتی استان‌ها و شهرستان‌ها انجام شد.

کشاورز با بیان اینکه از سوی جمعیت هلال احمر مازندران هشت هزار و 904 بروشور بین مسافران نوروزی توزیع شد، ادامه داد: 19 هزار و 835 نفر به کمپ‌های جمعیت هلال احمر استان مراجعه کردند.

وی تعداد مصدومین امداد رسانی شده توسط هلال احمر را 92 نفر اعلام کرد و گفت: به 9 تصادف جاده‌ای از سوی جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد.

کشاورز از 822 مورد بازدید از صنوف از سوی کمیته تنظیم بازار اشاره کرد و افزود: 19 مورد گزارش مردمی به کمیته تنظیم بازار اعلام شد که به تمام آن رسیدگی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز