خبرگزاری کار ایران

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد:

ارجاع بیش از 1000 پرونده تخلف صنفی به تعزیرات مازندران/گرانفروشی وعدم درج قیمت بیشترین تخلفات صنفی

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۲۰۴

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از ابتدای اسفند 96 تاکنون یکهزار و 379 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از ساری،حسین اصغرزاده صبح امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت صنعت ، معدن و تجارت مازندران در جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی با اعلام اینکه طی یکماه اسفند سال گذشته تاکنون 25 هزار و 58 بازرسی واحدهای صنفی مازندران انجام گرفت ، اظهار داشت : یکهزار و 379 واحد متخلف طی این مدت شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی با بیان اینکه بیش از 575 گزارش مردمی در ستاد این سازمان ثبت شده است، گفت:بیشترین تخلفات مربوط به عدم درج قیمت و گرانفروشی بوده است.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: 400 واحد خبازی بصورت شبانه روزی به مسافران و گردشگران مازندران خدمات ارائه می کنند.

طرح نظارتی نوروز 97 در مازندران با هدف کنترل و نظارت بر وضعیت بازار با 300 بازرس صنعت، معدن و تجارت و بازرسان از اتاق‌های اصناف پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز را دو بخش نظارت بر خدمات و کالا انجام می‌دهند.

وی گفت: تیم‌های مشترک بازرسی متشکل از سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، شبکه بهداشت ، اماکن نیروی انتظامی  و میراث فرهنگی و گردشگری و سایر نهاد‌های مرتبط بر کمیت و کیفیت خدمات و کالا نیز نظارت کامل داشته و با هرگونه سوء استفاده احتمالی مقابله خواهند کرد.

وی افزود: طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز از اسفند ماه  96 آغاز شد و تا پایان فروردین 97 در مازندران اجرا می ‌شود .

اصغرزاده گفت: مردم و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می ‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه 124برای رسیدگی به سازمان صنعت، معدن وتجارت این استان ارائه دهند.

وی افزود:تاکنون 99 تن تخم مرغ وارداتی،355 تن گوشت منجمد مرغ و 107 تن گوشت قرمز در استان توزیع شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز