خبرگزاری کار ایران

سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری مازندران:

اقامت بیش از سه میلیون نفر در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۲۷

سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری مازندران گفت: سه میلیون و 158 هزار و 914 نفر شب از بیست و هفتم اسفند تا دوم فروردین 97 در مازندران اقامت داشته‌اند.

به گزارش ایلنا از ساری،بهروز کشاورز سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد خدمات سفر از اقامت سه میلیون و 158 هزار و 914 نفر شب از بیست و هفتم اسفند تا دوم فروردین 97 خبر داد و اظهار داشت: کمیته اسکان و خدمات‌رسانی و امور رفاهی در این مدت در مجموع یک‌هزار و 736 از واحدهای اقامتی، پذیرایی، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز حمل و نقل و غیره بازدید نظارتی انجام شده است.

وی افزود: 41 مورد به تاسیسات گردشگری، اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی تذکر و اخطار کتبی داده شد.

سرپرست میراث فرهنگی،صنایع دستی مازندران با اشاره به کمیته بهداشت و درمان و محیط زیست از کشف و معدوم کردن سه هزار و 560 کیلوگرم مواد غذایی فاسد خبر داد و گفت: تا پایان روز دوم فروردین 747 نفر در اثر تصادف‌های شهری و جاده‌ای مصدوم شدند و طبق اعلام پزشکی قانونتی تا کنون 14 نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد فوت‌شدگان ناشی از تصادف و تروما در بیمارستان‌ها را 10 نفر اعلام کرد.

کشاورز تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیباران پلیس را شش هزار و 145 مورد اعلام کرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ضمن اشاره به 111 مأموریت انجام شده‌ی هلال احمر، گفت: 528 مصدوم امدادرسانی شدند، 38 مصدوم حوادث جاده‌ای به مراکز درمانی منتقل شدند و نه مصدوم حوادث جاده‌ای به صورت سرپایی درمان شدند.

کشاورز تعداد بازدید نظارت انجام شده از تمامی صنوف را دو هزار و 746 مورد اعلام کرد و افزود: از بیست و هفتم اسفند تا دوم فروردین 277تن پرتقال، 431 تن سیب، 24  تن گوشت قرمز و 41 تن گوشت سفید توزیع شد.

وی همچنین تعداد واحدهای متخلف را 222 واحد اعلام کرد و از دریافت 133 گزارش مردمی و رسیدگی به 118 مورد آن خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز