خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر آموزش و پرورش؛

مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۰۵۱

با حکم وزیر آموزش و پرورش صبح امروز عسگری نیکزاد به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران منصوب شد.

به گزارش ایلنا، با حکم وزیر آموزش و پرورش صبح امروز عسگری نیکزاد به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران منصوب شد.

با حکم سید محمد بطحایی، صبح امروز طی آیینی که با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد، عسگری نیکزاد به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران جایگزین سید علی قاسمی شد.

مدیر کل جدید آموزش و پرورش مازندران از کسانی که شرایط را مهیا کردند تا در این منصب قرار گیرد سپاسگزاری کرد و اظهار امیدواری کرد که شرایطی مهیا شود تا پاسخ این اعتماد را بدهد.

نیکزاد بر اینکه شرایط در آموزش و پرورش به‌گونه‌ای نیست که کار فردی صورت گیرد، گفت: در آموزش و‌ پرورش کار جمعی با هدف از قبل پیش‌بینی شده مهم است تا سند تحول بنیادین محقق شود.

وی در ادامه بر رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان و تربیت سازگار با ارزش‌های اسلامی جامعه تأکید کرد.

نیکزاد با تأکید بر اجرای سند تحول بنیادین با غایت حیات طیبه گفت: ارتقا جایگاه آموزش و پرورش به مثابه مهم‌ترین نهاد تربیتی، مقاوم‌سازی مدارس، توجه به تشکل‌های دانش‌آموزی، ارتقا سلامت روانی دانش‌آموزان ابتدایی، سنجش تحصیلی در پایه ابتدایی، مهارت‌آموزی و مدرسه‌محوری و تقویت گروه‌های آموزشی برای افزایش کیفیت آموزشی از جمله تکالیف مدیریتی است.

نیکزاد پیش از این معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز