خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته حمل و نقل و پایانه های مازندران خبرداد:

جابجایی بیش از یک میلیون مسافر درون و برون‌استانی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۰۵۶

دبیر کمیته حمل و نقل و پایانه های مازندران از جابجایی بیش از یک میلیون مسافر درون و برون‌استانی در مازندران خبرداد.

به گزارش خیرنگار ایلنا از ساری ،دبیر کمیته حمل و نقل و پایانه‌ها در ستاد خدمات سفر مازندران مجموع سرویس جابجا شده برون و درون استانی تا پایان پانزدهم فروردین را 247هزار و 931 دستگاه و مجموع مسافران جابجا شده برون و درون استانی را یک میلیون و 159 هزار و 232نفر اعلام کرد.

عیسی خادمی در ستاد خدمات سفر مازندران میزان تردد ورودی به استان تا روز گذشته را یک 65 هزار و 970 دستگاه خودرو اعلام کرد و گفت: میزان تردد خودروها در محورهای خروجی نیز 939 هزار و 82 دستگاه خودرو بوده است.

خادمی مجموع سرویس جابجا شده برون و درون استانی تا پایان روز پانزدهم فروردین را 247 هزار و 931 دستگاه و مجموع مسافران جابجا شده برون و درون استانی را یک میلیون و159 هزار و 232نفر اعلام کرد.

وی گفت: 18هزار و 659دستگاه خودروی سواری و کرایه‌ای از مبادی پنجگانه وارد استان و 15هزار و 993 دستگاه خودرو از این مبادی از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته خارج شد.

وی ادامه داد: در همین مدت 264 ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری و رفع تجاوز به حریم شد.

خادمی با اعلام اینکه از 27 اسفند 96 تا پانزدهم فروردین 97، میزان زباله‌های جمع‌آوری شده از جاده‌های استان را یکهزار و 38کیلومترمربع اعلام کرد. این در حالی است که راه‌های اصلی، فرعی و روستایی مازندران در مجموع 10 هزار و 400 کیلومتر است.

دبیر کمیته حمل و نقل و پایانه‌ها در ستاد خدمات سفر مازندران ضمن اشاره به استقرار 60 دستگاه گشت ویژه راهداری در طول راه‌ها و گردنه‌های استان طی ایام نوروز، گفت: 320 نفر نیروی ویژه راهداری در قالب 33 اکیپ راهداری در طول راه‌ها و گردنه‌های برف‌گیر به مسافران نووزی خدمات ارائه کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز