خبرگزاری کار ایران

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۸۳۷

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ "علیرضا قدمی" با اعلام این خبر، افزود: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت های ترافیکی در روزهای پایانی هفته در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت 12ظهر امروز (چهارشنبه) 29 فروردین ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه اول اردیبهشت ماه از محورهای "کرج - چالوس - هراز - فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران، اضافه کرد: تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 24 روز جمعه 31 فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است .

قدمی اظهار داشت : با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد کلیه تریلر در محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 امروز (چهارشنبه) و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است .

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 2182934 و 2182920 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راههای استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز