خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان نور:

کم توجهی به تولیدات داخلی موجب بیکاری نیروی کار می شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۱۲۵

فرماندار شهرستان نور گفت: اگر به تولید داخل توجه نکنیم به نیروی کار کم توجهی می شود و کارگران ما بیکار خواهند شد.

به گزارش "ایلنا " از نور،علی شادمان در اولین جلسه شورای اداری شهرستان نور در سال 97با اشاره به شعار سال در حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد:مقام معظم رهبری امسال را سال حمایت از کالاهای ایرانی نامگذاری کردند این تاکید رهبری بعد وسیعی دارد.ما باید به تولیدات داخلی توجه جدی کنیم تا نیازمند کالاهای خارجی نباشیم،البته تولیدکننندگان داخلی باید کیفیت کالاهای خود را بالا ببرند واگر به تولید داخل توجه نکنیم به نیروی کار کم توجهی می شود و کارگران ما بیکار خواهند شد و آن وقت فرصت بازار را در اختیار افراد دیگر خواهیم گذاشت.

فرماندار نور در ادامه در مورد اهمیت مدیریت مصرف برق تصریح کرد:انتظار ما از دستگاه ها این است در هر حوزه ای که هستید از کارشناسان اداره برق استفاده کنید تا مصرف برق را بصورت بهینه انجام دهید و مصرف برق را کاهش دهیم.فصل تابستان را در پیش رو داریم در مصرف برق عنایت داشته باشید.

وی استفاده از فرصت و ظرفیت ها را مهم تلقی کرد و افزود:در حوزه های مختلف با شهرداران شهرهای پنج گانه وارد گفتگو شدیم.طی جلسه ای که روز گذشته در بلده داشتیم آب منطقه ای استان متقاعد شد جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی رودخانه،بهره برداری از شن رودخانه بلده انجام شود و یک معدن هم در اختیار شهرداری قرار بگیرد تا شاهد رونق کار در این منطقه باشیم تا از وضعیت موجود خارج شود. در نشست های مشترکی که با شورای شهرهای نور،رویان و ایزدشهر داشتیم هم به تصمیمات بسیار خوبی رسیدیم و اتفاقات خوبی در شهرستان در حال رخ دادن است.

شادمان در مورد معادن شهرستان خاطرنشان کرد:اشکالاتی در بخش معادن وجود دارد.ما معادن بسیار قوی و غنی داریم ولی نوع بهره برداری از آنها به گونه ای است که ما را نگران کرده است و باید عزم جدی داشته باشیم تا واسطه ها را کم کنیم.

این مسئول بحران کم آبی را جدی تلقی کرد و گفت:آب جدی ترین مسئله است با توجه به کاهش نزولات آسمانی اگر در بخش مصرف مدیریت نکنیم مطمئنا دچار مشکل می شویم.نحوه بهره وری از آب را در کشاورزی اصلاح کنیم آب هم در بخش مصرف و هم کشاورزی باید صرفه جویی شود.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به حضور مسافران و گردشگران در ایام تعطیل تصریح کرد:با توجه به اینکه به فصل تابستان نزدیک می شویم در بخش بازار قیمت ها باید بیشتر کنترل شود.شهرداران محترم هم طرح های دریا را هر چه زودتر آماده کنند.

علی شادمان در پایان از مدیران خواست تا همکاری خود را با اصحاب رسانه بیشتر کنند و افزود:در ارائه عملکرد خود به خبرنگاران اهتمام داشته باشید،حق خبرنگار نقد است و برخی مواقع بهترین کمک کار ما خبرنگار است و به عنوان چشمان بینا در بسیاری از زمینه ها هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز