خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

افزایش 33 درصدی کشفیات سرقت در استان مازندران

کد خبر : ۶۱۶۴۲۳

فرمانده انتظامی استان مازندران از افزایش 33 درصدی کشفیات سرقت در استان مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،، نشست تخصصی قرارگاه مبارزه با سرقت با حضور سردار "سید محمود میرفیضی" فرمانده انتظامی استان، معاونت ها و روسای پلیس های تخصصی و روسای پلیس های آگاهی شهرستان ها عصر روز گذشته در ساری برگزار شد .

سردار میرفیضی در این نشست با اشاره به این که با تلاش های صورت گرفته در سال گذشته شاهد افزایش 33 درصدی کشفیات سرقت در استان بوده ایم بر جلب مشارکت های مردمی در پیشگیری از جرائم  تاکید کرد .

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: باید با تقویت قرارگاه مبارزه با سرقت در استان اقدامات زیربنایی برای نصب دوربین ها در ورودی و خروجی روستاها و چراغ های روشنایی در معابر شهری و روستایی توسط دهیاران و مسئولان محلی اقدام شود .

وی با تاکید بر بازدیدهای دوره ای از بانک ها و سایر مراکز اداری و تجاری، گفت: باید با مسئول سازی دستگاه ها و اقدمات امنیتی برای پیشگیری از سرقت و به حداقل رساندن زمان وقوع جرم در این مراکز گام های اساسی برداشته شود .

سردارمیرفیضی مطالبه گری از نهادهای مسئول و دستگاه های اجرایی با اجرای طرح های هدفمند را از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت عنوان کرد و گفت: تعیین راهکارهای پیشگیری از جرم ، تجزیه و تحلیل و ارزشیابی اقدامات انجام شده از مهمترین اقدامات اساسی در کاهش نرخ جرم در جامعه است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز