خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران تاکید کرد:

لزوم مردمی کردن یادواره شهدا

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۳۶۸

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران بر لزوم مردمی کردن بزرگداشت شهدا تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،مظلومی صبح امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن شماره دو استانداری برگزار شد ،اظهار داشت:تداوم فرهنگ ایثار در شکل مطلوب آن مستلزم این است که مسئولین و نسل امروزی به حماسه های ایثارگران بی تفاوت نباشند و با پاسداشت این فرهنگ، انگیزه و میل به ایثارگری را روزبه روز در جامعه تقویت نمایند.

وی با تاکید بر ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل جوان از شکل گیری 6 کارگروه با 21 عضو با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان خبر داد.

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران با بیان اینکه ساماندهی گلزارهای شهدا، نشان دهنده زنده بودن فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت در جامعه است،گفت:9 گلزار شهدای مازندران به مرکز فرهنگی تعبیه شده است.

وی توجه به اعزام راهیان نور و بهره برداری و روایت گری محتوایی اثر بخش از آغاز تا پایان سفر را از رویکردهای فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد .

مظلومی با تاکید بر مردمی کردن یادواره و کنگره شهدا گفت:رویکرد مردمی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از سرمایه های اصلی این فرهنگ است .

وی برگزاری جشن تولد بر مزار شهدا را از جمله اقدامات بنیاد شهید از سال 94 اعلام کرد و ادامه داد: طرح تولد شهدا طرح نویی است که از حالت تکراری خارج شده و با رویکردی جدید بر مزار شهدا برگزار می شود.

مظلومی با اشاره به ترویج مکتب ایثار و شهادت ،افزود: باید قبول کنیم نسل اول انقلاب در حال تحویل دادن سنگر به نسل های بعدی و جدید انقلاب هستند از این رو باید تلاش کنیم نسل جدید را با آرمان های نظام و انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا کنیم.

در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مازندران که صبح امروز در محل استانداری برگزار شد تمامی اعضای شورا ، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن نسل جوان با آرمان های انقلاب تاکید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز