خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده دریابانی استان مازندران

فرمانده جدید دریابانی امیرآباد معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۲۸۸

با حضور فرمانده دریابانی استان مازندران هادی بخشوده به عنوان فرمانده جدید دریابانی امیرآباد معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، فرمانده دریابانی استان مازندران در این مراسم به تعاریف متعدد از امنیت اشاره کرد و گفت: اگر چه تعاریف مختلفی وجود دارد تعریف جامع و کاملی از امنیت ارائه نشد کشورها با تهدیدهای مختلف مانند تهدید نظامی، اقتصادی یا تهدیدات داخلی، فرهنگی و حتی سیاسی مواجه می شوند .

سید تقی حسینی گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی برای امنیت نظامی و حفظ حدود و ثغور مرزهای جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند و با ایثارگری، رشادت و از خودگذشتگی از مرزها دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه ایران در جزیره امنی در منطقه ناامنی قرار گرفته افزود: همه تلاش ها بر آن است تا کشور را از لحاظ امنیتی دچار چالش کنند اما امنیت مطلوبی در کشور داریم.

فرمانده دریابانی استان مازندران اظهار کرد: بعضا در گوشه و کنار حرف هایی شنیده می شود زیرا بسیاری از افراد ناامنی را هنوز درک نکردند گرچه نارسایی های اقتصادی و فرهنگی وجود دارد و با توجه به تهدیدات دشمن، وضعیت قابل قبول است.

حسینی گفت: استان مازندران در موقعیت مناسب قرار دارد و بسیاری از نگرانی هایی که در استان های دیگر است در

مازندران نیست و به همین خاطر یک چهارم پرسنل بایستی هر سال به استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بروند.

وی با بیان اینکه دنیا برای دشمنی و عناد علیه جمهوری اسلامی متحد شد افزود: در چنین شرایطی توجه و اهتمام به ولی فقیه از اصولی است که باید به آن توجه کرد.

به گزارش ایلنا، در پایان این مراسم از زحمات سید حسین عبدی تجلیل و هادی بخشوده به عنوان فرمانده پایگاه دریابانی امیرآباد معارفه شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز