خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان ولگاگراد روسیه اعلام کرد:

سفر هیاتی از بازرگانان و فعالان اقتصادی ولگاگراد روسیه به استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۷۲

رئیس اتاق بازرگانی استان ولگاگراد روسیه از سفر هیاتی از بازرگانان و فعالان اقتصادی ولگاگراد به سرپرستی استاندار خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،کاشنکو ولادیمیر بعدازظهر امروز در نشست هیئت اقتصادی ولگاگراد با مدیران بخش خصوصی مازندران در ساری اظهار داشت: هیاتی از بازرگانان و فعالان اقتصادی ولگاگراد به سرپرستی استاندار به مازندران سفر می‌کنند.

وی افزود: در این سفر پیش روی سعی می‌کنیم به نتایج مطلوب‌تری در حوزه‌های مختلف دست‌یابیم تا سطح مناسبات دو استان بیشتر شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان ولگاگراد روسیه به شرایط مطلوب مازندران اشاره و بر زمینه توسعه مناسبات تجاری در مازندران تاکید کرد و افزود: برای تحقق تجارت اقتصادی زیرساخت‌های مناسب نیز در استان ولگاگراد روسیه ایجادشده است.

ولادیمیر ایجاد و توسعه فرودگاه جدید، توسعه راه آهن ، پهلوگیری کشتی‌هایی بزرگ در رودخانه ولگا ازجمله زیرساخت‌ها برای توسعه مناسبات عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در زمینه گردشگردی دو استان از وجه تشابه خوبی برخوردار هستند افزود:با چنین شرایطی می توان در زمینه توسعه اقتصادی نیز شرایط خوبی فراهم کرد.

ولادیمیر افتتاح سرای تجاری در ولگاگراد را برای توسعه مناسبات بین مازندران و ولگاگراد مهم برشمرد و تاکید کرد:این سرا به توسعه تجارت کمک می‌کند.

وی افزود:امیدواریم با همکاری دو جانبه این سفر نتیجه مطلوب تری داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز