خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران:

اصلاح قانون مدارس غیر انتفاعی/فرهنگیان در جامعه به خوبی دیده نمی شوند

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۶۴۰

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: فرهنگیان در جامعه به خوبی دیده نمی شوند.

به گزارش ایلنا از ساری،عسگر نیکزاد عصر امروز در گردهمایی صنفی کارگران و معلمان غیرانتفاعی در ساری با اشاره به مشکلات حوزه آموزش و پرورش اظهار داشت: معلمان در جامعه و حتی در دستگاه حاکمیتی به خوبی دیده نشده اند.

وی با بیان اینکه  آموزش‌وپرورش در سال گذشته بسیار کمتر از نیاز، اعتبار جذب کرده و این امر شرایط را بسیار سخت کرده است بطوریکه در هزینه معلمان دولتی نیز با مشکل مواجه ایم.

مدیر کل اموزش و پرورش مازندران گفت: قرار بود با واگذاری بخشی از امور به بخش خصوصی از بار دولت در حوزه آموزش‌وپرورش کم شود  اما این طرح موفق نبوده است.

وی عنوان کرد :فرهنگیان شاغل در مدارس غیرانتفاعی مشمول قانون کار هستند .

نیکزاد با تأکید براینکه قانون مدارس غیرانتفاعی نیازمند اصلاح است گفت: وقتی مؤسسات جدید ایجاد می‌شود باید مقررات جدید نیز طراحی و تهیه شود.

وی با اشاره به اینکه در قراردادهای معلمان با مدارس غیر دولتی باید تجدیدنظر شود،توضیح داد: برای رفع مشکلات مدارس غیردولتی باید در قالب تشکل با مسائل برخورد شود.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران خطاب به معلمان غیر دولتی تاکید کرد:در بیان مشکلات این حوزه احساساتی برخورد نکنید بلکه بصورت تشکیلاتی در جهت رفع مشکلات اقدام کنید.

وی افزود:آنچه که امروز در این مراسم از سوی معلمان مطرح شد ،تبعیض بود که باید در این مورد نیز اقدام مناسب انجام گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز