خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفاشهری مازندران خبرداد:

احداث20 هزار متر خط انتقال آبرسانی در 3 شهر مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۷۹۰

مدیرعامل آبفا شهری مازندران گفت: بیش از 20هزار متر خط انتقال آب‌رسانی در شهرهای هچیرود، کلاردشت و مرزن آباد احداث می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری ،ذبیح الله ذاکری گفت: به منظور کاهش هدر رفت آب و افزایش توان تامین آب شرب مشترکین، در مجموع 20هزار  و 600 متر خط انتقال آبرسانی در شهرهای هچیرود، کلاردشت و مرزن آباد احداث می شود.

ذاکری، ضمن اعلام خبر بالا افزود: تا کنون 11هزار و 500 متر از خطوط انتقال آب در این شهرها اجرایی شد.

وی، با بیان اینکه در هچیرود به منظور افزایش توان تامین و جایگزینی چاه های قدیمی، یک حلقه چاه حفر و تجهیز می شود، تصریح کرد: فاز 1پکیج ارتقای کیفی آب با هدف افزایش کیفیت آب استحصالی از چاه عباسکلا و  رفع مشکل کمبود آب مشترکین این منطقه و امام رود اجرا وبه بهره برداری رسید،  همچنین جهت تکمیل و افزایش راندمان پکیج مذکور  اجرای سیستم هوادهی در دست اقدام می باشد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ضمن اشاره به احداث  مخزن 1500 متر مکعبی لاهو  با 20 درصد پیشرفت فیزیکی و 6000 متر شبکه توزیع با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در کلاردشت، اظهار داشت: در مرزن آباد نیز ساخت مخزن 1000 متر مکعبی با هدف ذخیره مطمئن برای تامین آب در مواقع پیک مصرف و اجرای زون بندی در مرحله تهیه اسناد مناقصه قرار دارد.

 ذاکری، با بیان اینکه در شهر چالوس نیز حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی 20 لیتر در ثانیه و 4000 متر اصلاح شبکه در دستور کار قرار دارد، گفت: مجوز لازم جهت حفر چاه کسب وپیمانکار حفار در محل استقرار یافته وقسمتی از گمانه اجرا شد  و تا کنون 2200 متر شبکه آبرسانی نیز  اصلاح شده است.

وی، بهسازی دهانه آبگیر و حصارکشی و محوطه سازی چشمه اسپی او و اجرای 500 متر شبکه توزیع در نوشهر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه با  آبدهی 25 لیتر در ثانیه و احداث 1500 متر خط انتقال در کجور، یک باب ایستگاه پمپاژ و 1800 متر خط انتقال در پول را از جمله اقدمات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز