خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر ساری تاکید کرد:

لزوم انتخاب حسابرس با رای مستقیم شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۰۱۲

عضو شورای اسلامی شهر ساری بر لزوم انتخاب حسابرس با رای مستقیم شورای شهر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،اسفندیار عشوری در بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری ازانتخاب حسابرس خاص برای شهرداری ساری انتقاد کرد واظهار داشت:این سوال مطرح می شود که حسابرسان شهرداری بر چه اساسی و چگونه انتخاب می شوند.طبق دستورالعمل وزارت کشور که امضای رحمانی فضلی وزیر کشور پای این نامه وجود دارد انتخاب حسابرسان شهرداری باید از سوی هیات رئیسه و با تایید شورای شهر انجام شود .

وی از انتخاب حسابرس خاص بدون تایید شورای اسلامی برای شهرداری ساری انتقاد کرد و افزود:بر اساس قانون  باید کمیته ی منتخب تشکیل شود و بین واجدین شرایط بهترین حسابرس با کمترین قیمت با رای مستقیم در صحن شورا انتخاب شود.

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت:حسابرسانی که اکنون به حساب شهرداری رسیدگی می کنند  کاملا پیداست که از قبل انتخاب شده بودند که این شیوه انتخاب غیر قانونی است و شورای شهر در آن نقشی نداشته است.

در ادامه اعلام شد که با درخواست شورای اسلامی شهر از این پس این کار مطابق با قانون و با رای اعضاء انجام می شود.

مسعود مدینه رئیس شورای اسلامی نیز انتخاب حسابرس با پیشنهاد شهرداری ساری را تایید نکرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز