خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر ساری:

بازگشایی فاز دوم پارک ملل بسیاری از خلاء ها را پر می کند

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۰۱۵

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت:بازگشایی فاز دوم پارک ملل بسیاری از خلاء ها را پر می کند.

به گزارش ایلنا از ساری،علی آقامیری عصر امروز در بیست و سومین جلسه شورای شهر ساری با اشاره به عملیات اجرایی فاز دوم پارک ملل خواستار همکاری برخی از دستگاههای دولت در تسریع روند ساخت این پروژه شد.

وی با تقدیر از همکاری استاندار و رئیس دادگستری استان مازندران افزود:لازم است تا دیگر دستگاه ها نیز در اجرای این پروژه شهرداری با مدیریت شهری و شورای شهر همراه باشند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اعلام این مطلب گفت: اجرا و تکمیل این پروژه علاوه بر رفاه و آسایش مردم اشتغال را هم به همراه خواهد داشت.

آقامیری با بیان اینکه بازگشایی این مسیر بسیاری از خلاءها را پر می کند به اجرای ویژه برنامه شبهای ماه رمضان در بوستان ولایت اشاره کرد و گفت:با گشایش این بوستان و اجرای برنامه های متنوع در شبهای ماه رمضان بسیاری از شهروندان ساروی اوقات فراغت خود را در این پارک سپری می کنند.

وی ویژه برنامه شب های سکوت را که توسط معاونت فرهنگی شهرداری ساری اجرا می شود را از جمله برنامه های خوب شهرداری عنوان کرد که می توان با اتمام پروژه فاز دوم پارک ملل در آن اجرا کرد.

آقامیری افزود:کارخانه زباله سوز ساری نیز در حال انجام است ،بخشی از اعتبارات تامین شده است که با اتمام این پروژه معضل حمل زباله به منطقه چهاردانگه نیز به پایان می رسد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز