خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران خبر داد:

کاهش استعلامات غیر ضروری هشت گانه

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۵۵۷

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی مازندران از کاهش استعلامات غیر ضروری هشت گانه در این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،حجت الله علیمحمدی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه سازمان نظام مهندسی مازندران  15 هزار عضو و 10 هزار جویای کار دارد اظهار داشت: معرفی مسئولین فنی بر اساس توانمندی جزء الزامات بوده که بایداقدام و معرفی شوند.

وی افزود: برخی تولید کنندگان به دلایل مختلف که خود مرتکب می شوند و بنای غیر مجاز دارند ،تمدید یا صدور پروانه آنان غیر قانونی بوده و این باعث نگرانی و اعتراض تولید کنندگان می شود .

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران بنای غیر مجاز را یکی از چالش های حوزه نظام مهندسی کشاورزی عنوان کرد و برساماندهی تولیدکنندگانی که بنای غیر مجاز دارند تاکید کرد.

وی هدفمند کردن تولید را از شاخصه های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران دانست و گفت: تلاش می کنیم تا هرج و مرج تولید در استان اتفاق نیفتد.

علیمحمدی با بیان اینکه بد قانونی بدتر از بی قانونی است و نظامندی ساختار اداری از اهداف ما محسوب می شود ،افزود: با تغییر ساختارها تلاش کردیم متقاضیان با سهولت مجوزهای لازم در این حوزه را دریافت و نگرانی در این رابطه نداشته باشند.

وی تاکید کرد: ما تولید کنندگان را  بدنه ی خود محسوب کرده و به حقوق آنها احترام می گذاریم و بر این باوریم چون از تولید کنندگان وجه دریافت می کنیم مکلف به ارائه آنان خدمات مطابق قانون هستیم؛ بنابراین تولید کنندگان را ازجنس خودمان دانسته و با آنان همراه هستیم.

علیمحمدی در بخش دیگر از سخنانش به مسئله رشوه خواری اشاره کرد و ادامه داد: چنانچه چنین اتفاقی در حوزه نظام مهندسی کشاورزی رخ دهد بدون تعارف با فرد خاطی برخورده کرده و او را خلع می کنم .

وی با اعلام اینکه با تمهیدات اتخاذ شده از سوی این سازمان موافقت اصولی برای تمامی مجوزهای دام،طیور و شیلات حذف شد،افزود: بر این اساس تکریم ارباب رجوع و ملاقات عمومی در طول هفته در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی مازندران به اخبار منتشره مبنی بر مشکلات نظام دامپزشکی استان اشاره کرد و گفت: انتشار این خبر موجب استرس برخی از تولید کنندگان شد و نگرانی هایی را با خود به همراه داشت.

وی با اعلام این مطلب افزود: متاسفانه برخی از افراد سود جو با دامن زدن به این خبر در فضای مجازی ،بر نگرانی های  تولیدکنندگان افزودند حتی مسائلی را مطرح می کنند که شان نظام جمهوری اسلامی نبوده و فضای جامعه را متشنج می کند.

علیمحمدی تصریح کرد: طبق دستورالعمل سازمان وزارت جهاد کشاورزی ارائه پروانه گلخانه صنعتی خارج از بافت روستا  زیر سه هزار متر مربع ممنوع است اما با رایزنی های صورت گرفته به دلیل شرایط اقلیمی مازندران این میزان به یکهزار متر کاهش پیدا کرد و متقاضیان می توانند با دارا بودن چنین شرایط نیر پروانه صنعتی از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی دریافت کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی مازندران در ادامه از تعامل و همکاری استاندار مازندران و مهندس حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در کاهش استعلامات غیر ضروری هشت گانه در نظام مهندسی کشاورزی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا با یادآوری اینکه دلاور حیدرپور رئیس جهاد کشاورزی مازندران پیش از این در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص مشکلات نظام دامپزشکی اعلام کرد که مشکلات حوزه ی نظام دامپزشکی مختص به همان حوزه بوده و مشکلات مطروحه در سازمان نظام دامپزشکی وجود دارد ؛نظام مهندسی کشاورزی فعال و همراه با سیاست های سازمان جهاد کشاورزی فعالیت می کند و اگر مشکلی هم از سوی مردم در این حوزه مطرح می شود ناشی از دستورالعمل هاست که بایستی اصلاح شود.

وی ادامه داد: مشکلات سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران اندک و قابل حل بوده واین سازمان  به فعالیت خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز