خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

خدمت  به مردم معیار انتخاب مدیران در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۵۶۰

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: معیار انتخاب مدیران در دولت تدبیر و امید خدمتگزاری به مردم است.

به گزارش ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان بعدازظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار ساری اظهار داشت: سیاست دولت تدبیر و امید نگاه عملیاتی و مردم محور است و فرماندران نیز باید این اصل را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی معیار انتخاب مدیران در دولت تدبیر و امید را خدمتگزاری به مردم دانست و افزود : دولت تدبیر و امید به مقولات مختلف نگاه غیر شعاری دارد و نگاه عملیاتی به مردم معیار انتخاب مدیران است .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این مراسم گفت : مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی توفیقی الهی است و اگر خدمت مطلوب ارائه نکنیم ، همه ضرر می کنیم چرا که پست و مقام ماندگار نیست.

وی با تشریح وظایف فرمانداران ،نظارت بر عملکرد تمامی  دستگاه های اجرایی در شهرستان را از وظایف فرمانداران عنوان کرد و افزود: اجرای صحیح تکریم ارباب رجوع در دستگاههای اداری یکی از وظایف نظارتی فرمانداران است.

حسین زادگان گفت: توجه مدیران به مقولات اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری الزامی است و فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها باید این موضوع را از دستگاههای اجرایی به درستی مطالبه کنند.

وی ،حذف بروکراسی اداری، صیانت از حقوق شهروندی را از دیگر وظایف فرمانداران اعلام کرد و گفت: در صیانت از حقوق شهروندی نباید فقط به شعار بسنده کنیم در عمل نیز الزامی است.

حسین زادگان توجه به جوانان و بانوان را از سیاسیت های دولت عنوان کرد و افزود: دولت برای دستیابی به اهداف مورد نظر برنامه های زیادی تعریف کرده که تحقق آن نیاز به همکاری مردم و مسئولان است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: آسیب هایی چون طلاق، اعتیاد و حاشیه نشینی از دغدغه های مقام معظم رهبری نیز بوده که باید مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

حسین زادگان افزود: رضایتمندی مردم را از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است.

به گزارش ایلنا ،در این مراسم عباسعلی رضایی با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار ساری معرفی شد.پیش از این فرمانداری ساری با سرپرستی اسماعیل حسن زاده اداره می شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز