خبرگزاری کار ایران

مدیر موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار مازندران:

قرارگیری4 کانون فرهنگی زیر چتر حمایتی موسسه فرهنگی ورزشی ایثار

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۶۳۸

مدیر موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار مازندران گفت:4 کانون فرهنگی ورزشی متشکل از شهرهای بهشهر، بابل، آمل و تنکابن دراوایل تیرماه سال 97 تحت پوشش موسسه ایثار قرار می‌گیرند .

به گزارش ایلنا از ساری،رضا دستغیب امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به تاسیس موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار مازندران در سال 1374 با همکاری بانک اسلامی ، اظهار داشت: این مجموعه در مساحت 60 هزار متر مربع با 64 سوئیت به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و مردم خدمات فرهنگی ، تفریحی و اقامتی ارائه می کند.

وی افزود: این موسسه یک مرکز غیر انتفاعی وابسته به بنیاد شهید است که با هدف ارائه خدمات مطلوب در زمینه های ورزشی ، اقامتی و تفریحی  که شامل رستوران ، سالن اجتماعات و امکانات ورزشی است به عموم مردم بویژه جامعه هدف (خانواده شهدا و ایثارگران) فعالیت می‌کند.

مدیر موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار مازندران  با بیان اینکه این موسسه باسازمان بنیاد شهید و امور ایثار گران ، سازمان فنی و حرفه‌ای  همکاری دارد ، گفت: این موسسه دارای مراکز ورزشی، آموزشی ، اقامتی و تفریحی است که با به روزآوری امکانات و تجهیزات این مرکز مطابق با استاندارهای معین شده خدمات رسانی می کند.

وی به احداث مرکز توانبخشی در مجموعه ورزشی ایثاراشاره کرد و افزود: این پروژه با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع مربع با زیر بنای 2800 مترمربع با هدف خدمات درمانی تخصی و توانبخشی در صورت تامین اعتبار در سال 98 به بهره برداری می‌رسد.

دستغیب با اعلام این خبر ، تصریح کرد: در صورت اتمام این پروژه ، این مرکز می‌تواند به عنوان مرکز پایلوت درارائه خدمت در حوزه توانبخشی باشد.

 

وی ادامه داد: موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار مازندران به منظور ارتقای سلامت جسمی و روحی ایثارگران و خانواده های آن ها امکانات خود را با اولویت استفاده جامعه هدف در اختیار ایشان قرارداده تا با امنیت خاطر و رضایتمندی در فضایی آرام و توام با احترام به این عزیزان به آموزش و تفریح بپردازند.

دستغیب با بیان اینکه روزانه یکصد نفر ایثار گران از استخر و 50 نفر دیگراز بدنسازی این مجموعه بصورت رایگان استفاده می کنند،افزود: در جهت رفاه حال ایثارگران درطول هفته یازده سانس سالن چند منطوره در اختیار ایثارگران و خانواده های شهدا قرار می گیرد .

 وی ادامه داد:طبق دستورالعمل ،50 درصد ایثارگران و خانواده های شهدا ، 40 درصد جانبازان 5 تا 42 درصد و جانبازان بالای 50 درصد نیز 50 درصد ازخدمات این مجموعه فرهنگی ورزشی و توانبخشی بهره مند می‌شوند.  

دستغیب به فعالیت های بزرگ ورزشی بصورت کشوری درمجموعه فرهنگی ورزشی ایثار اشاره کرد و برگزاری مسابقات وزارت نفت ، برگزاری مسابقات بندر امیر آباد ، مسابقات رزمی بانوان کشور، اردوی جانبازان شیمایی استان اصفهان ، مسابقات بستکبال بانوان کشور، مسابقات فرزندان کم توان جسمی و ذهنی بصورت کشوری و مسابقات بیماران تالاسمی کشورشمار برنامه های اجرا شده در سال 96 عنوان کرد.

مدیر موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار مازندران ازبرگزاری مسابقات جانبازان معلولین در اردیبهشت ماهسال جاری خبر داد و گفت: اردوی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشور با حضورجانبازان ورزشکاران بنام ، اردوی بانوان والیبال نشسته جانبازان و معلولین کشور و اردوی بستکبال با ولیچر را از دیگر برنامه های است که در این مجموعه برگزار شده است.

وی همچنین  از برگزاری مسابقات والیبال جانبازان و معلیولین در آینده ای نزدیک در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار خبر داد و ادامه داد: مسابقه جانبازان نخاعی در مردادماه و مسابقه جانبازان بصیر(دوچشم نابینا) نیز شهریور ماه امسال در این مجموعه برگزار می شود.

دستغیب اعلام کرد: راه اندازی تنیس خاکی در مجموعه ورزشی در کنار سالن چند منظوره تا اوایل تیر ماه سال 97 ، از اهداف و برنامه های این مجموعه به شمار می‌آید.

وی افزایش رضایتمندی مراجعین را از رویکردهای مهم این مجموعه دانست و تصریح کرد: در کنار جامعه هدف، عموم شهروندان نیز امکان بهره مندی از تمامی خدمات و  امکانات تحت پوشش موسسه را دارند.

دستغیب  در بخش دیگر از سخنانش  با اشاره به خدمات این مجموعه در سطح ملی و کشوری ، افزود: علاوه بر تیم های کشوری و دیگر استان های تیم شهروند ساری و والیبال سازمان عمران ساری نیز در این مجموعه اردوی تمرینی داشته اند.

وی ادامه داد: 4 کانون فرهنگی ورزشی متشکل از شهرهای بهشهر، بابل، آمل و تنکابن دراوایل تیرماه سال 97 تحت پوشش موسسه ایثار قرار می‌گیرند ودر بخش های فرهنگی، ورزشی، قرآنی و فنی و حرفه ای فعالیت خواهند کرد.

دستغیب هزینه نگهداری مجموعه ایثار را در سال گذشته 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و تصریح کرد: با این میزان هزینه ، تجهیزات اقامتی و ورزشی به روزسانی شد که با وجود خدمات این مجموعه در سطح ملی نیاز به اعتبارات ملی و مساعدت بیشتر برای ارائه خدمات است.

به گفته مدیر موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار مازندران این مجموعه در محوطه‌ای دلباز و با پارکینگ اختصاصی طراحی شده است و دارای سالن بدنسازی که مجهز به پیشرفته ترین وسائل روز دنیا می باشد سالن چندمنظوره شامل والیبال، فوتسال، بسکتبال دارای کفپوش خمیری ژله‌ای که از کیفیت بالایی برخوردار است دارا بوده و همچنین استخر ایثار که شامل سونا ،جکوزی، حمام ترک، و سرسره آبی می باشد آماده ارائه خدمت به خانواده معزز شاهد، آزادگان، جانبازان و مردم شریف ایران اسلامی می‌باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز