خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران عنوان کرد: 

نقش حمایتی دستگاه قضا در توسعه کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۸۹۷

استاندار مازندران گفت: دستگاه قضا نقش حمایتی و هدایت برای توسعه کسب‌وکار داشته است.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی ظهر امروز در همایش قضات دادگستری کل استان مازندران، با بیان اینکه جایگاه قضات در جمهوری اسلامی ایران  با دیگر محاکم قضایی متفاوت است، اظهار داشت: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران بر اساس احکام و قرآن  بوده و از جایگاه حساس و ارزش آفرین قضایی برخوردار است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک هدیه الهی است که از سوی امام راحل ، مردم  و شهدا به دست آمده است و اکنون با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری  هدایت می شود.

استاندار مازندران بابیان اینکه استکبار در زیرسئوال بردن مشروعیت نظام  به نتیجه‌ای نرسیده است ،گفت : در حال حاضر به موفقیت‌های زیادی دست‌یافته‌ایم  که نشانه خودباوری جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: تحریم با این شیوه که مجاری رسمی کار و فعالیت را از یک حالت عادی و شفاف به شرایط غیر رسمی و مستقیم تبدیل کند.و فسادی که در این حوزه ایجاد می شود را بتواند با القاء و انتشار اثرات آن بتواند ذهن مردم ما را تخریب کند.

اسلامی بابیان اینکه محبوبیت و حُب به جمهوری اسلامی را در دل مردم باید گسترش دهیم گفت: دشمنان در حال حاضر در جنگ اقتصادی به دنبال نارضایتی اجتماعی هستند تا به اهداف خود دست یابند.

وی شناخت نقشه روز دشمن را امری مهم دانست و گفت: دشمن در تلاش است تا ارزش پول ملی را به بهانه‌های واهی کاهش دهد و در این عرصه و کارزار باید نقشه دشمن را بشناسیم.

استاندار مازندران، افزود : دشمن بر این عقیده است تا در جنگ اقتصادی نارضایتی اجتماعی را برای مردم به وجود آورد .

اسلامی گفت : امروز جرم های کشور ؛ جرم های ساده اقتصادی نیست ، جرم های سنگین کشور مشارکت برای براندازی جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار مازندران بابیان اینکه دولت برای ارائه ارز به تولید و اشتغال و کالاهای اساسی دریغ نمی‌کند، تصریح کرد : ایجاد بازار سیاه ارز، احتکار و ایجاد گرانی کاذب برای مردم بازی کردن در زمین دشمن خواهد بود.

اسلامی  با اشاره به اینکه دشمنان موفقیت کشور را تحمل نمی‌کنند گفت: راه عزت و شرف با وحدت و همدلی ادامه می‌یابد و در این راستا باید اندازه دولت را کوچک و اقتدار مدیریت را در کشور افزایش دهیم.

وی یادآور شد: رشد ارتقای مدیریتی به معنای کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و رضایت مردم است و دولت سازوکاری به وجود آورده است تا دولت الکترونیک را محقق کند و تحقق این امر نیازمند اصلاح فرآیندها است.

اسلامی با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت در استان، ارتقای سلامت اداری و تسهیل در پاسخگویی به مردم را هدف این میز بیان کرد و خواستار رفع موانع کسب‌وکار و تولید در استان شد و گفت: دستگاه قضا نقش حمایتی و هدایت برای توسعه کسب‌وکار داشته است.

وی گفت: ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید و توسعه سرمایه گذاری های موجود امری مهم است و در این راستا باید از سرمایه‌گذاری و مشاغل خرد حمایت کنیم.

استاندار مازندران اعلام کرد: بیش از 10  هزار شغل در حوزه مشاغل خرد ایجادشده و نرخ بیکاری در استان به 9.6 درصد و تک‌رقمی رسیده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز