خبرگزاری کار ایران

موسوی نژاد در گفت‌وگو با ایلنا:

تمام مراحل تحقیق و تفحص از پرونده بابک زنجانی باید به اطلاع مردم برسد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۸۹

این حق مسلم مردم است که از وضعیت کشور و نحوه عملکرد دولتمردان در زمان تصدی مسوولیت باخبر شوند / اگر فسادی در کشور شکل گرفته باید این مسئله علنی و ریشه آن در کشورخشکانده شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر فسادی در کشور شکل گرفته باید این مسئله علنی و ریشه آن در کشورخشکانده شود.

سیدمهدی موسوی‌نژاد در واکنش به اظهارات برخی از نمایندگان مجلس که رسانه‌ای‌شدن پرونده بابک زنجانی را بر خلاف مصالح کشور می‌دانند، گفت: این حق مسلم مردم است که از وضعیت کشور و نحوه عملکرد دولتمردان در زمان تصدی مسوولیت باخبر شوند و باید تمام مراحل تحقیق و تفحص به اطلاع مردم برسد. البته ممکن است در مراحل تحقیق اسناد و مدارکی از بین برود و دستگاه امنیت ملی و قضایی کشور به این نتیجه برسند که تا نتیجه قطعی تحقیقات آن را علنی نکنند.

موسوی‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون انرژی به نتایجی در تحقیقات خود رسیده است؟ پاسخ داد: کمیسیون انرژی اطلاعاتی را به دست آورده است اما هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده و امکان علنی شدن آن نیست.

وی در ادامه گفت: جلساتی با وزارتخانه‌های امنیتی و بانک‌های مورد تعامل در موضوع فروش نفت تشکیل شده و اطلاعات خوبی به دست آمده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس توضیح داد: باید مسئله بابک زنجانی و امور مربوط به او به صورت جدی پیگیری و آنچه که از اموال کشور و بیت المال به هر دلیلی به هدر رفته است مشخص شود.

وی در پایان اظهار داشت: اگر فسادی در کشور شکل گرفته باید این مسئله علنی و ریشه آن در کشورخشکانده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز