خبرگزاری کار ایران

نوبخت به کمیسیون اجتماعی می‌رود

کد خبر : ۱۰۵۸۷۹

اعضای کمیسیون آموزش یک نفر از اعضاء کمیسیون را به عنوان ناظر شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و یک نفر را نیز به عنوان ناظر هیأت عالی گزینش انتخاب می‌کنند.

کمیسیون اجتماعی در اولین جلسه خود بعد از اتمام تعطیلات مجلس میزبان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، ‌ اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس در هفته آینده جلسات خود را با برنامه فشرده در روز یکشنبه برگزار می‌کند.

کمیسیون آموزش در روز یکشنبه ضمن دعوت از نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور جهت ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی، از صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان جهت ارائه برنامه دعوت کرده است.

در این روز قرار بر این است تا اعضای کمیسیون آموزش یک نفر از اعضاء کمیسیون را به عنوان ناظر شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و یک نفر را نیز به عنوان ناظر هیأت عالی گزینش انتخاب کنند.

اعضای کمیسیون آموزش روز سه شنبه نیز ادامه بررسی طرح مدیریت خدمات کشوری را در دستور کار خود دارند.

لازم به ذکر است کارگروه اداری و استخدامی در روز یکشنبه علاوه بر رسیدگی به ادامه طرح مدیریت خدمات کشوری، به ادامه بررسی طرح تشکیل سازمان ملی استاندارد ایران(چاپ۵۵۸) می‌پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز