خبرگزاری کار ایران

بررسی گزارش هیأت تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی در کمیسیون صنایع

کد خبر : ۱۰۶۰۷۲

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس جلسات هفتگی خود را با بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور آغاز می کنند.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم با پایان تعطیلات خانه ملت گزارش‌های کار‌شناسان هیأت تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی کشور را بررسی می‌کنند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس بعد از پایان تعطیلات بهارستان، جلسات هفتگی خود را با بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور در روز یکشنبه آغاز می‌کنند.
نمایندگان در کمیسیون صنایع علاوه بر نگاهی به اخبار، طرح لغو بند(۵۸) قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور، طرح الزام دولت به عمل متقابل در قبال کشور‌ها و سازمانهایی که از فعالیت رسانه‌های ایرانی جلوگیری می‌نمایند و طرح اصلاح ماده(۲۷) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی را در جلسات عصر روز یکشنبه طرح و بررسی می‌کنند.
همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن در ادامه جلسات خود در روز سه شنبه علاوه بر مرور اخبار، گزارش رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران در خصوص عملکرد و برنامه‌های شرکت مذکور را در دستور کار خود دارند.
لازم به ذکر است هیأت تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی کشور در روز یکشنبه بعد از اتمام جلسه علنی تا اذان ظهر گزارش‌های کار‌شناسان هیأت تحقیق و تفحص را بررسی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز