خبرگزاری کار ایران

اسدالهی در گفت‌وگو با ایلنا:

اصلاحیه بودجه بر اساس واقعیت‌های موجود کشور ارائه شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۹۲

دولت تدبیر و امید معتقد است آنچه برای حامل‌های انرژی تعریف شده، در شرایط کنونی قابل اجرا نیست و در صورت قبول آن از سوی مجلس و تأیید شورای نگهبان رویه مد نظر دولت اجرا خواهد شد و در صورت عدم موافقت آن‌ها، دولت موظف است به اجرای لایحه قبلی تمکین کند.

دبیر اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه اصلاحات دولت برای لایحه بودجه ۹۲ لازم به نظر می‌رسد، ارسال آن به مجلس برای بررسی مجدد را بهانه خوبی برای شکل گیری تعاملات تخصصی بین دولت و مجلس عنوان کرد.

غلامرضا اسدالهی نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا در خصوص اصلاح لایحه بودجه توسط دولت یازدهم اظهار داشت: لایحه بودجه سال ۹۲ برای عملیاتی شدن نیاز به تغییراتی داشت که در اصلاحیه دولت به این موضوع پرداخته شده است.

وی افزود: با توجه به ضرورت تحقق منابع درآمدی در بودجه و به دلیل تغییر و تحولات مدیریتی طبیعی است که در اولویت بندی اجرای لایحه بودجه نیز تغییرات و یا اصلاحاتی شکل بگیرد.

اسدالهی ادامه داد: در این میان با توجه به آنچه از سوی دولت به مجلس ارسال شده مشاهده می‌شود که دولت تدبیر و امید معتقد است آنچه برای حامل‌های انرژی تعریف شده، در شرایط کنونی قابل اجرا نیست و در صورت قبول آن از سوی مجلس و تأیید شورای نگهبان رویه مد نظر دولت اجرا خواهد شد.

به گفته این نماینده مردم در مجلس، تمام مسائل بستگی به نظر وکلای ملت و شورای نگهبان داشته و در صورت عدم موافقت آن‌ها، دولت موظف است به اجرای لایحه قبلی تمکین کند.

وی اصلاحیه‌ای که دولت به لایحه بودجه ۹۲ وارد کرده را مثبت و در چارچوب واقعیت‌های موجود کشور ارزیابی کرد و افزود: لایحه بودجه یکی از موضوعاتی است که در هر شرایطی جای بحثو بررسی دارد و زمانی که یک دولت آن را مورد بحثقرار داده و به مجلس ارجاع می‌دهد می‌تواند بستر تعامل بحثو بررسی تخصصی بین این دو قوه مهم کشور را فراهم کرده و از بسیاری از اختلاف نظر‌ها پرهیز کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز