خبرگزاری کار ایران

جراره در تذکر شفاهی:

۲۲هزار خانوار هرمزگانی در صف دریافت برق قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۵۳

مراکز درمانی استان هرمزگان با کمبود تجهیزات و دارو روبرو است از این رو وزارت بهداشت باید در جهت حل این مشکلات گام بردارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از مشکلات استان هرمزگان در حوزه آب و برق افزود: متأسفانه هم اکنون حدود ۲۲ هزار خانوار در صف دریافت برق هستند، وزارت نیرو رسیدگی کند.

به گزارش ایلنا، ابوالقاسم جراره در نشست علنی امروز(یکشنبه ۳۱ شهریور) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بر ضرورت اجرای مصوبه دولت مبنی بر راه‌اندازی دانشکده صنعت نفت استان هرمزگان تأکید کرد و گفت: دولت باید هر چه سریعتر اعتبارات لازم برای اجرایی کردن این پروژه را اختصاص دهد.

نماینده مردم بندرعباس، ابوموسی و قشم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مشکلات استان هرمزگان در حوزه آب و برق افزود: متأسفانه علی رغم منطقه جغرافیایی این استان، مردم با مشکلات بسیاری در حوزه برق مواجه هستند به طوری که هم اکنون حدود ۲۲ هزار خانوار در ۷ سال گذشته در صف دریافت خدمات برق بوده‌اند از این رو وزارت نیرو باید هر چه سریعتر مشکلات مردم را برطرف کند.

وی با تأکید بر اینکه استان هرمزگان در چند سال اخیر در حوزه بهداشت و درمان از شهرهای استان‌های دیگر حمایت کرده است تصریح کرد: اما هم اکنون مراکز درمانی این استان با کمبود تجهیزات و دارو روبرو است از این رو وزارت بهداشت باید در جهت حل این مشکلات گام بردارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی هم همچنین باید با برنامه‌ریزی مشکلات کشاورزان را در حوزه تأمین برق و سوخت مرتفع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز