خبرگزاری کار ایران

منادی‌سفیدان در نطق میان دستور:

رییس‌جمهور به فکر رابطه با جانی‌ترین کشور دنیا نباشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۳۵

کمیته انضباطی در مورد تیم‌های تبریزی ظلم کرد و امیدوارم از این هیات تحقیق و تفحص شود تا حق این تیم ها ضایع نشود / مسئله انتقال آب خزر و ارس به دریاچه ارومیه باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس با یادآوری بحرانی بودن وضعیت دریاچه ارومیه، گفت: میلیاردها تن نمک انباشته شده در دریاچه ارومیه با خشک شدن آب این دریاچه اکو سیستم کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منادی‌سفیدان در نطق میان دستور خود در نشست علنی سه‌شنبه(۲شهریور) با تبریک به مناسب فرارسیدن ماه مهر، توضیح داد: با فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید میلیون‌ها دانش آموز و دانشجو به کلاس‌های درس رهسپار شدند و جوش و خروش این افراد جامعه را پر نشاط کرده است، فرا رسیدن این ماه مهرانگیز را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و دانش آموزان تبریک می‌گویم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک بابت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس پوزه آمریکا و انگلیس و حامیان کثیف صدام را بر زمین مالیدند و مقاومت آنها باعثشد تا حتی یک وجب از خاکمان را به خاک دشمن ندایدم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم، افزود: بر همه مسئولان و سران سه قوه واجب است تا از ایثارگران و خانواده‌هایشان حمایت ویژه‌ای داشته باشند و حقوق حقه ایثارگران، آزادگان و جانبازان ولو حتی با ۵ درصد جانبازی پرداخت شود و مورد حمایت واقعی قرار بگیرند چرا که امام راحل(ره) فرمود خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس نهم با بیان اینکه آمریکا بداند روحیه جهادی همچنان در ملت ایران موج می‌زند، ادامه داد: ملت و دولت ایران در عرصه‌های علمی و فرهنگی و سیاسی همچنان با روحیه‌ای جهادی مشغول فعالیت هستند.

این نماینده مردم مجلس نهم، یادآور شد: در حال حاضر قریب به ۴۰۰هزار میلیارد تومان پروژه کلنگ زده شده در کشور وجود دارد که با ۲۰ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی سالانه با احتساب این تورم حداقل ۴۰ یا حتی ۵۰ سال طول می‌کشد تا این پروژه‌ها به پایان برسد و تا آن زمان این ساختمان‌ها دیگر فرسوده شده اند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس نهم، تصریح کرد: در مجلس هشتم در بحثعمران کارهای خوبی شد ولی متاسفانه در مجلس نهم هنوز کار خوب و درخور ارزشی انجام نگرفته لذا از کمیسیون تلفیق و برنامه و بودجه درخواست می‌کنم تا کمک کنیم پروژه‌های که زیر ۴۰ درصد رشد دارند بدون اخذ ریالی به بخش غیر دولتی و کارآفرینان واگذار کنیم تا بتوانیم آنها را به پایان برسانیم.

وی افزود: در غیر این صورت این پروژه‌ها با این بودجه‌های قطره چکانی همچنان ناتمام می‌مانند و نمایندگان مجلس در پایان دوره نهم شرمنده مردم می‌شوند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس نهم، ادامه داد: برنامه پنج ساله پنجم توسعه در زمانی در مجلس هشتم نوشته شد که این چنین تورمی دیده نمی‌شود و لذا باید این برنامه با واقعیات‌های اقتصادی کشور تطابق داده شود.

این نماینده مجلس نهم ضمن تشکر از مردم بابت خلق حماسه سیاسی، گفت: برای رئیس جمهور آرزوی توفیق دارم و هرگز به فکر رابطه با جانی ترین کشور جهان نباشد و اگر نرمشی هم قرار است باشد باید قهرمانانه و به نفع ملت ایران باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم، توضیح داد: از سخنان رئیس جمهور در مورد سپاه که گفتند سپاه در دل ملت ایران جای دارد و همچنین سخنان ایشان در مورد حمایت از حجاب و عفاف تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه مشکل دریاچه ارومیه، مشکل کل ایران است، افزود: مشکل دریاچه ارومیه مشکل دو استان کشور نیست بلکه: میلیاردها تن نمک انباشته شده در دریاچه ارومیه با خشک شدن آب این دریاچه اکو سیستم کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد و همه مردم و مسئولان باید برای حل و رفع این مشکل بسیج شوند.

وی ادامه داد: کمیته انضباطی در مورد تیم‌های تبریزی ظلم کرد و امیدوارم از این هیات تحقیق و تفحص شود تا حق این تیم ها ضایع نشود.

عضو هیات رئیسه مجلس، گفت: مسئله انتقال آب خزر و ارس به دریاچه ارومیه باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز