خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در گفت‌و‌گو با ایلنا:

گروه‌های تندرو منافع جناحی را به منافع ملی ترجیح می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۵۹

گروه‌های تندرو باید خود را با شرایط فعلی کشور و مطالبات اکثریت مردم تطبیق داده و نسخه جدیدی برای ادامه حیات سیاسی خود بدور از غوغاگری و هوچی‌گری بپیچند.

یک نماینده اصلاح طلب گفت: گروه‌های تندرو موسوم به گروه فشار باید خود را با شرایط فعلی کشور و مطالبات اکثریت مردم تطبیق داده و نسخه جدیدی برای ادامه حیات سیاسی خود بدور از غوغاگری و هوچی‌گری بپیچند.

مسعود پزشکیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، از گروه‌های تندروی سیاسی در شرایط فعلی خواست که منافع حزبی و جناحی را کنار گذاشته و با تمرکز بر روی منافع ملی و اشتراکات، از فضای ایجاد شده موجود برای حل مسئله هسته‌ای استقبال و با دولت همکاری کنند.

نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو آذربایجان شرقی با بیان اینکه گروه‌های تندرو منافع جناحی را به منافع ملی ترجیح می‌دهند، افزود: این گروه باید خود را با شرایط فعلی کشور و مطالبات اکثریت مردم تطبیق داده و نسخه جدیدی برای ادامه حیات سیاسی خود بدور از غوغاگری و هوچی‌گری بپیچند.

پزشکیان، با ارزیابی نتایج مذاکرات صورت گرفته بین ایران و گروه ۵ + ۱ در مورد مسئله هسته‌ای ایران گفت: خروجی این مذاکرات چشم انداز مثبتی را برای هر دو طرف مذاکره کننده به وجود آورده است.

به گفته این نماینده اصلاح طلب، زمانی که رهبری انقلاب با دکترین نرمش قهرمانانه، دولت را برای اجرای خواسته‌های ملت در جهت حل مسئله هسته‌ای کمک می‌کند، گروه فشار نیز باید همسو با بیانات رهبری حرکت کنند.

پزشکیان با تأکید بر اینکه سیاست خارجی یک موضوعی دیپلماتیک است و همه گروه‌ها باید منافع ملی کشور را در نظر بگیرند اظهار داشت: سیاست خارجی منطق خاص خود را دارد و هر کشوری در بیرون از مرزهای خود باید پایبند به اصول و قوانین بین المللی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز