خبرگزاری کار ایران

فاطمه آلیا در جمع خبرنگاران:

نشست مشترک فراکسیون حمایت از حقوق معلولان و وزیر تعاون برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۰۹۳۷۸

عضو فراکسیون زنان، از برگزاری نشست فراکسیون حمایت از حقوق معلولان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

عضو فراکسیون زنان، از برگزاری نشست فراکسیون حمایت از حقوق معلولان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: ‌ در این جلسه به حقوق معلولان اشاره خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، فاطمه آلیا، در حاشیه برگزاری جلسه علنی مجلس به میان خبرنگاران آمد و در مورد موضوعات مهمی همچون تشریح ابعاد تحقیق و تفحص مجلس هفتم از مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری سخن گفت.

او همچنین چند خبر جدید در مورد جامعه معلولان به خبرنگاران ارائه کرد.

رئیس حمایت از حقوق معلولان با اشاره به نشست فراکسیون حمایت از حقوق معلولان با وزیر تعاون و کار، اظهار داشت: امکان اشتغال و رفاه معلولان در این موضوع است.

نماینده مردم تهران همچنین به دو موضوع عصای سفید و زانوهای خونین اشاره کرد و گفت: ‌ از راهنمایی و رانندگی درخواست داریم توجه به نابینایان را در آئین‌نامه راهنمایی رانندگی بگنجانند و اگر مشکلی در این زمینه دارند ما می‌توانیم با ارائه یک طرح در مجلس این موضوع را عملیاتی کنیم.

آلیا ادامه داد: زانوهای خونین بحثی است که در خیابان با آن مواجه هستیم چرا که برای جلوگیری از تردد موتورسیکلت در پیاده‌روها میله‌های آهنی گذاشته شده که این باعثآسیب دیدن نابینایان می‌شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم تا روز ۱۲ آذر که روز جهانی معلول است بررسی این موضوعات در مجلس به اتمام برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز