خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت:

هجمه به بزرگان نظام گاهی سازمان یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۹۸

ادامه هتک حرمت مسوولان و بزرگان نظام فضای کشور را امنیتی و دستخوش تهدید خواهد کرد / افراطی‌گری و هتک حرمتها ریشه‌هایی دارد که باید شناسایی و خشکانیده شود.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت، نسبت به ادامه هتک حرمت مسوولان و بزرگان نظام هشدار داد و گفت: این موضوع فضای کشور را امنیتی و دستخوش تهدید خواهد کرد.

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با بیان اینکه باید دستگاه‌های نظارتی قوه قضاییه و وزارت اطلاعات با حرکت‌های افراطی خودسر و سازمان یافته در تخریب پیشکسوتان نظام مقابله کنند، اظهار داشت: البته برخی جناح‌های سیاسی داخلی از این گونه افراطی‌گری‌ها حمایت می‌کنند.

نماینده مردم ساری در مجلس نهم، با اشاره به اینکه افراطی‌گری و هتک حرمتها ریشه‌هایی دارد که باید شناسایی و خشکانیده شود، بیان داشت: تخریب و توهین و هجمه به بزرگان نظام همیشه بوده و در حال حاضر نیز وجود دارد که گاهی ممکن است سازمان یافته و گاهی هم خودسر باشد. البته احتمال اینکه بعضی از این حرمت شکنی ها از سوی جناح‌ها و رقبای سیاسی حمایت شوند بسیار زیاد است.

کیاسری تأکید کرد: باید دستگاه‌های نظارتی و قوه قضاییه و وزارت اطلاعات نسبت به این موضوع واکنش صریح نشان داده و در برابر افزایش این موج مقابله کند.

به گفته شجاعی کیاسری، در مقابل باید دولت نقد منصفانه و کرسی‌های آزاد اندیشی را در دانشگاه‌ها راه اندازی کند تا بتوان جلوی این موج را گرفت.

وی همچنین نسبت به استفاده برخی نمایندگان از تریبون مجلس در این راستا گفت: نمایندگان آزاد هستند هر گونه اظهار نظر داشته باشند اما نباید فضا به گونه‌ای رقم بخورد که اصل ارزشهای نظام و دستاوردهای کشور زیر سوال رود. ما کشور اسلامی هستیم که در آن حفظ آبروی مومن از هر چیزی مهمتر است بنابراین انتظار نمی رود به خاطر مصالح و منافع دنیوی تهمت و افترا را متوجه مخالفان یا منتقدان خود کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز