خبرگزاری کار ایران

سرقلعه در تذکر شفاهی:

چهارمحال و بختیاری از تمام شاخصه‌های توسعه عقب مانده است

کد خبر : ۱۱۱۸۳۳

با توجه به آمادگی چین برای اجرای پروژه واحد پتروشیمی لردگان بانک های عامل باید ردیف های اعتباری را برای این پروژه اختصاص دهند / متأسفانه سرانه ورزش شهرستان ۲۰۰ هزار نفری لردگان حدود ۷ سانتی متر است.

عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه متأسفانه استان چهارمحال و بختیاری به دلایل زیاد در تمام حوزه ها از تمام شاخصه های توسعه عقب مانده است گفت: متأسفانه سرانه ورزش شهرستان ۲۰۰ هزار نفری لردگان حدود ۷ سانتی متر است.

به گزارش ایلنا، مجید جلیل سرقلعه در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۱۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی، با بیان اینکه متأسفانه استان چهارمحال و بختیاری به دلایل زیاد در تمام حوزه ها از تمام شاخصه های توسعه عقب مانده است گفت: متأسفانه سرانه ورزش شهرستان ۲۰۰ هزار نفری لردگان حدود ۷ سانتی متر است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر انتخاب استاندار بومی برای استان چهارمحال و بختیاری، افزود: وزارت نیرو باید در جهت تسریع پروژه سد خرسان ۳ اقدام کند.

وی با بیان اینکه طرح تخصیص آب در دستور کار وزارت نیرو قرار گیرد، گفت: مسئولان همچنین باید در جهت دو بانده کردن جاده های منطقه برنامه ریزی کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس، با اعلام اینکه واحد پتروشیمی لردگان پیشرفت کلی داشته است، یادآور شد: با توجه به آمادگی چین برای اجرای پروژه بانک های عامل باید ردیف های اعتباری را برای این پروژه اختصاص دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز