خبرگزاری کار ایران

غلامرضا تاجگردون:

بودجه ریاضتی در مصوبات و عملکرد دولت مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۳۲

عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از پیشنهاد برداشت ۶ درصدی از صندوق توسعه ملی در قالب سیستم بانکی و ارائه تسهیلات به بخش خصوصی خبر داد.

عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه بودجه ریاضتی را در قالب مصوبات و عملکرد‌های بودجه‌ای می‌توان گنجانید، از پیشنهاد برداشت ۶ درصدی از صندوق توسعه ملی در قالب سیستم بانکی و ارائه تسهیلات به بخش خصوصی خبر داد.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به ارائه بودجه ریاضتی در شرایط کنونی کشور گفت: بودجه ریاضتی به دو روش قابل اجرا است؛ روش نخست مربوط به مصوبات است که بر اساس آن شرایطی را باید مد نظر قرار داد که شاید با توجه به عملیاتی کردن آن شرایط، اقتصاد از حالت بحرانی خارج شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس نهم، افزود: در روش دوم اعمال بودجه ریاضتی، عملکرد دولت مورد توجه قرار می‌گیرد و استفاده بهینه از منابع درآمدی، بسیار در این شرایط اهمیت دارد.

عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، همچنین از پیشنهاد جدید کمیسیون برنامه در صورت عدم تصویب برداشت ۶ درصدی از صندوق توسعه ملی از سوی مجلس خبر داد و بیان داشت: ارائه تسهیلات بانکی به بخش خصوصی از طریق تزریق منابع صندوق برای خرید و اجرای طرح‌های عمرانی و گشایش ال سی داخلی برای طرح‌های تملک دارایی از مدل‌های پیشنهادی جدید کمیسیون برنامه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز